הכירו את הקהילות שיעזרו לכם למצוא קנאביס

תוכן עניינים

אנשים שמחפשים קנאביס רפואי, לעיתים מחפשים המלצות היכן כדאי ורצוי לקנות, והדרך הכי טובה לעזרה במציאה היא קהילות.

הילות הקנביס בישראל מאד מפותחת ולכן רצוי וכדאי להכיר אותן.

אנחנו פה כדי לספק לכם את המידע הרצוי על קהילות הקנביס הרפואי ותרומתן.

 

למה אנשים פונים לקהילות של קנאביס רפואי

בעבר אנשים היו קוראים מידע בעיתונים או מתייעצים עם הרופא. כיום היופי הוא שיש דרכים חדשים לתקשורת, ולא רק עם אנשי מקצוע, אלא גם עם מטופלים שחווים חוויות דומות לשל המטופל, ויודעים איך לעזור לו לעבור את התהליך בצורה טובה ונעימה.

אנשים שצורכים קנאביס רפואי לא מחפשים סתם חומר, הם מחפשים חומר איכותי ויעיל שיעזור להם לפתור את הבעיות. לכן הן פונים לפייס ומוצאים קנאביס רפואי המלצות פייסבוק. בקהילות, אנשים ממליצים אחד לשני על חומר איכותי ויעיל שעזר להם. בנוסף, גם מטפלים ממליצים בקהילות אלו.

ניתן לראות כי אנשים רבים נעזרים בקהילות אך לא רק, אנשים רבים גם עוזרים. כך שנוצרת תחושת אחדות וסולידריות שמובילה לתוצאות חיוביות בקרב החולים.

 

מה היתרון של קהילות הקנאביס הרפואי

בקהילות הפייסבוק ניתן למצוא המלצות אותנטיות שלא מגיעות רק ממקורות שיווק. אנשים שניסו ונוכחו לדעת שהמוצרים הועילו למחלתם או לכאבים, ימליצו וכך יעזרו לאחרים. קהילות הפייסבוק הוכיחו את עצמם, זאת לאור העובדה כי אנשים רבים משתמשים בהם.

בקהילות הפייסבוק ניתן לשאול שאלות ממוקדות, וכך לקבל את התשובה שמותאמת למה שאתה מחפש ספציפית. זה דבר שלא ניתן לעשות באמצעות כתבות בעיתונים או חיפוש באתרי מידע באינטרנט.

 

מה הבעייתיות שנוצרה בקהילות?

בזמן האחרון ישנה סכנה לקהילות הפייסבוק. עקב כללים נוקשים של פייסבוק, נוצרה סכנה כי הקהילות ייסגרו. הדבר אומר כי לא יהיה מקום אליו ניתן לפנות כשאתה רוצה המלצה אמיתית על איזה חומר יהיה איכותי ויעיל בעבורך.

 

הפתרון שנוצר – קאנדקס 

הפיתרון שנוצר הוא הפיתרון של קאנדקס. קאנדקס היא רשת חברתית שהינה ידידותית לקנאביס. תוכלו למצוא שם המלצות של מטפלים, של מטופלים, וגם המלצות שליליות על היכן לא כדאי לקנות. הקהילה הזו מהווה תחליף לקהילות הפייסבוק שאינן עושות את עבודתן נאמנה כבעבר.

ברשת החברתית תוכלו למצוא מידע רב ושימושי בנושא, אשר לא כולל רק המלצות על חומר קונקרטי אלא על דרכי שימוש, חידוש ומתכונים.

 

פורום נוסף שקיים – פורום העמותה הישראלית לקידום הקנאביס הרפואי

הפורום מעיד על צמו כי מטרתו היא לשפר את איכות החיים של מאות אלפי חולים שמשתמשים בקנאביס רפואי לנפץ את הסטיגמה על השימוש. מטרת הפורום היא להכיר בקנביס הרפואי כתרופה כמו שאר התרופות ו"לנרמל" את השימוש בו. בפורום ניתן לעלות נושאי שיחה בהם שאר חברי הפורום ומנהלי הפורום יכולים להגיב.

פרחים

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.