כיצד קנאביס רפואי יכול להקל על כאבים כרוניים?

תוכן עניינים

רבים יודעים שאנשים שסובלים מכאבים כרוניים צורכים לא פעם קנאביס רפואי.

יש מי שסבורים שהם עושים זאת מתוך רצון לשכוח את צרות היום-יום שתוקפות אותן לא פעם, והאמת היא, שאין זה נכון.

המדריך הנוכחי נכתב במטרה להפיג את העננה שסובבת את צרכני הקנביס הרפואי.

בשורות הבאות תגלו כיצד קנאביס רפואי יכול להקל על כאבים כרוניים.

הישארו אתנו ותגלו את כל המידע הקוהרנטי בנושא.

 

רקע אודות איסוף המידע בנושא

רגע לפני שנציין בפניכם את כל הפרטים החשובים בנוגע לקנאביס רפואי והקשר שלו על הקלה בכאבים כרוניים, חשוב לנו להציג לכם את האופן שבו אספנו את המידע בנושא. בכל פעם שאנחנו מקדישים זמן לכתיבת מדריך, אנחנו פונים אל מקורות אמינים שיסייעו לנו באיסוף נתונים עדכניים. הפעם, בחרנו לגשת אל אנשים שסובלים מכאבים כרוניים, מכיוון שהם יכולים להגיד לנו איך קנאביס רפואי מקל על כאבים כרוניים יותר מכל אדם אחר (כן, אפילו יותר מגורמים רפואיים).

 

מה זה אומר כאבים כרוניים?

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי (וזו ההזדמנות שלנו לומר לכם תודה רבה, אם אתם כאן) סובלים מכאבים כרוניים שונים. יש מי שסובלים פשוט מכאבים כאלו ללא הגדרה רפואית ויש מי שקיבלו הגדרה רפואית שמסבירה מה עומד מאחורי הכאבים הללו. הנה כמה סוגים של כאבים כרוניים שצוינו בפנינו:

  • כאבי ראש ומיגרנות
  • כאבי שרירים (כחלק ממחלת פיברומיאלגיה)
  • כאבי מפרקים
  • כאבי גב

אלו שסובלים מכאבים אלו צורכים באופן קבוע קנאביס רפואי שמקל על הכאב שלהם באופן משמעותי. הם מבצעים הזמנה של קנאביס עד הבית, כך שאלו מהם שסובלים מכאבים על בסיס יום יומי לא צריכים אפילו להתאמץ ולהגיע אל בית המרקחת.

 

איך הקנאביס יכול להקל על הכאבים הכרוניים?

בקנאביס יש רכיבים טבעיים שגורמים לזרימת דם מהירה שמאפשרת בסופו של דבר, להקל על כל כאב שהוא. ניתן להשתמש בקנאביס הרפואי באמצעות עישון, הוספת הקנאביס למוצרי צריכה (כריך, עוגיות וכו') או באמצעות טפטוף של שמן קנאביס ישירות על הלשון. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שהקנאביס מקל על הכאבים בעוצמה גבוהה. כך שהם יכולים ברגע אחד לחוות כאב בעוצמה 10 ולאחר צריכת הקנאביס, הם יחוו כאב בעוצמה 3 או 1.

 

קנאביס הינו טבעי לחלוטין

בניגוד לתרופות שונות שמוצעות לחולים הכרוניים שסובלים מכאבים, הקנאביס הרפואי עשוי מחומרים טבעיים בלבד. ברוב המקרים מדובר פשוט בצמח הקנאביס שנטחן היטב. כך שבעצם, הצריכה שלו מאפשרת לחולים לשמור על בריאות ככל הניתן ולמנוע מעצמם לצרוך חומרים כימיים שונים שקיימים בתרופות.

 

לסיום

כעת אתם יודעים איך קנאביס רפואי יכול להקל על כאבים כרוניים. אם לא די בכך, ידוע לכם שאלו שצורכים אותם עושים זאת מתוך צורך ולא עבור בריחה מהמציאות.

פרחים

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.