מגזין קנאביס רפואי מסייע לכם בקבלת רישיון קנאביס

תוכן עניינים

ישנם המון סוגים של עזרות בקבלת רישיון קנאביס רפואי מטעם משרד הבריאות, במגזין קנאביס עושים מעין "פירוק" של השלבים שעליכם לבדוק ולעבור עד להוצאת הרישיון הקנאביס המיוחל.

במאמר הבא נדבר ונרחיב על השלבים המדוברים ועל ההליך הפרוצדורלי הזה, ניתן טיפים והמלצות שיעזרו לכם לייעל ולקצר ולחסוך תסכול רב ואנרגיה מבוזבזת.

 

השלב הראשון:

במדינת ישראל, נכון להיום, ישנם קטגוריות המגדירות את הזכאות לקבלת רישיון הקנאביס הרפואי, הקטגוריות בנויות מהתופעות הבריאותיות רפואיות שמשרד הבריאות הגדיר תחת הזכאות לשימוש בקנאביס רפואי במדינה.
הרישיון כולל זכאות של פרחי קנאביס או תמצית קנאביס, בכל אופן שניהם מיוצרים בפיקוח של משרד הבריאות.
השלב הראשון בתהליך ההוצאה הוא הבדיקה הראשונית של הזכאות באתר משרד הבריאות – נוהל 16 בשמו המקצועי. המגזין קנאביס יש פירוק של התוויות\ קטגוריות רפואיות לכדי קטגוריות שעליהן אמור לענות אותו דורש רישיון קנאביס הלוקה בתופעה הבריאותית שלו. לכן, שווה להציץ במגזין הקנאביס ולבדוק האם אתן אכן זכאים באופן יותר עמוק ופרטני.
נציין שוב את שמות המחלות שאושרו על ידי משרד הבריאות לקבלת רישיון קנאביס רפואי:
PTSD פוסט טראומה, סרטן, חולים סופניים, קרוהן, אפילפסיה, תסמונת טורט, קוליטיס, טרשת נפוצה, איידס, כאב, פרקינסון.
לצערנו, קנאביס עדיין נחשב כתרופה שהיא "המוצא האחרון", לכן כפי שאמרנו, לא כל מי שלוקה במחלה אכן רשאי עזרה בקבלת רישיון קנאביס רפואי ועל כן הבדיקה המעמיקה יותר חשובה במיוחד.

 

השלב השני:

מגזין קנאביס, פורסמה רשימת הרופאים, שעברו את הקורס של משרד הבריאות, ומוסמכים להנפיק רישיונות קנאביס לציבור כחלק ממילוי תפקידם.
יש לציין כי הרופאים זכאיים להנפיק רישיונות ללא התערבות של משרד הבריאות, ובתוכנת מחשב מיוחדת רשאים להעניק מרשמים חודשיים לרכישת קנאביס רפואי בבתי המרקחת הייעודיים לכך. ובכל זאת, מכיוון שזהו תהליך שקורה בתחום הרפואה הפרטית, על הרופאים לשלוח המלצה להנפקת הרישיון והיק"ר: היחידה לקנאביס רפואי מאשרת\ לא מאשרת את הרישיון.
עלות הביקור הינה 278 ₪ לביקור הראשון ולאחר מכן ללא עלות נוספת. חשוב לציין כי יש רופאים שמקבלים מטופלים רק ברפואה פרטית ואינם עובדים עם קופות ציבוריות ועל כן עלות הביקור היא בין 800 ל1500 ₪ ולפעמים אף יותר.

 

השלב השלישי:

כאשר ניגשים לרופא, חשוב להבין כי יינתן הרישיון רק למי שסובל מאחת התופעות שמשרד הבריאות קבע, וכי הוא מטפל בתרופות הקונבנציונליות כשנה לפחות.
לתור עם הרופא צריך להגיע עם תיק רפואי, והיסטוריית הטיפולים הקודמת, ושם אתם תצטרכו לפרט על תופעות הלוואי מהתרופות.

 

השלב הרביעי:

לאחר המלצת הרופא, כל שנותר הוא למלא את הטופס הייעודי באתר משרד הבריאות, וללכת עם המרשם לבית המרקחת הקרוב. כמובן שיש גם האופציה להזמין משלוחי קנאביס עד הבית.

בריאות שלמה. 

 

ג'וינטים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.