מוצרי קנאביס – למה היום הכל קורה "מתחת לרדאר"

תוכן עניינים

מוצרי קנאביס תופסים תאוצה בשנים האחרונות עקב הסגולות הרבות אשר צמח הקנאביס טומן בחובו. למרות זאת, עקב המעמד החוקי של הקנאביס, רבים ממוצרים אלו נמכרים ״מתחת לרדאר״ ובצורה לא חוקית. במאמר זה נסקור מספר מוצרי קנאביס ואת הסיבות להימצאות מוצרי קנאביס ״מתחת לרדאר״.

 

מוצרי קנאביס וההגבלות עליהם

מוצרי קנאביס הינם מוצרים אשר מתבססים על צמח הקנאביס. לקנאביס ישנם סגולות בריאותיות רבות כגון עזרה במניעת אלצהיימר, טיפול בגלאוקומה, הפחתת כאב וחרדות. מוצרי קנאביס שונים מגיעים בצורות שונות כמו שמנים או חומרי עישון.

על אף היתרונות הרבים, צריכת קנאביס הינה מחוץ לחוק ואף עשויה להוביל למעצר במקרים מסוימים. מעמד זה של הקנאביס, מקשה על הרוצים בכך לצרוך ממוצרי הקנאביס השונים הקיימים בשוק.

 

מכשיר אידוי קנאביס

מכשיר אידוי קנאביס, הנקרא גם וופורייזר, הינו מכשיר המיועד לאידוי צמחי הקנאביס מבלי הצורך בשריפתם. בניגוד לעישון רגיל, בו המעשן שואף עשן לריאותיו ומזהם אותן, בעישון דרך מכשיר אידוי לא מיוצר כלל עשן כך שהסכנה לבריאות פוחתת בעשרות מונים.

 

מוצרי עישון קנאביס

בנוסף למכשיר האידוי, ישנם גם מוצרי העישון הרגילים המאפשרים צריכת קנאביס. ניתן לייצר סיגריות אשר בתוכן יהיה קנאביס במקום טבק, וכך לצרוך את הקנאביס ולהנות מסגולותיו. חשוב לזכור כי צריכה מרובה מדי של קנאביס צפויה לגרום לסכנות בריאותיות ולהתמכרות. על כן, חשוב להשתמש במוצרי עישון קנאביס בצורה מבוקרת מבלי להגזים בכמות.

 

סגולות הקנאביס לבריאות הנפש

כאמור לעיל, לצמח הקנאביס ישנן סגולות אשר יכולות לתרום למצבו הפיזי והבריאותי של המעשן. הקנאביס תורם לשלווה והרוגע הפנימי של האדם, וייתכן שיועיל לאנשים הסובלים ממחלות נפשיות ומצבים כמו הפרעות קשב וריכוז. ניתן כפי שהוסבר לצרוך את הקנאביס הן דרך מכשיר אידוי והן דרך סיגריות המכילות קנאביס, וכך להשיג שלווה נפשית טובה יותר במהלך היום.

 

קנאביס לטיפול בכאב פיזי

קנאביס נחשב לאחד מהחומרים אשר מקלים על כאבים בצורה המיטבית. חולים רבים במחלות קשות הגורמות סבל פיזי בלתי נסבל מקבלים לעיתים מהרופא המטפל מרשם לקנאביס רפואי. הקנאביס הרפואי מהווה חלק חשוב ואינטגרלי בהתמודדות עם המחלה, ומשפר את איכות חיי המטופל לאורך המסלול.

 

למה מוצרי קנאביס נמכרים מתחת לרדאר

כפי שצוין קודם לכן, הקנאביס נמצא ברשימת החומרים האסורים לצריכה והפצה ועל כן צפויות להיות בעיות ברכישת מוצרי קנאביס. עקב מעמד זה, אנשים רבים חוששים מרכישת מוצרי קנאביס. כמו כן, גם בעלי אישור לרכישת קנאביס רפואי חשים בושה בעת רכישה או שימוש במוצרי קנאביס, בשל העובדה שהוא אינו חוקי עבור כלל האזרחים.

 

לסיכום

קנאביס הינו חומר בעל סגולות רפואיות רבות בין אם לעזרה במחלות פיזיות או במצבים נפשיים. חשוב לבדוק את שלל האופציות העומדות לפני ביצוע רכישה מהסוג ולהתאים את המכשיר המתאים ביותר לצרכים שלכם. למשל, מומלץ להשתמש במכשיר אידוי קנאביס על מנת לחסוך בשאיפת עשן.

מכשיר אידוי קנאביס

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.