קנאביס רפואי – איך בוחרים את הזן הנכון עבורכם?

תוכן עניינים

ברכות חמות לכם. אם הגעתם למאמר זה, אושר לכם השימוש בקנאביס לצרכים רפואיים.

מאחר שהעולם כיום עדיין שופע באנשים שמתנגדים לשימוש בקנאביס ועדיין מגדירים אותו כסם מסוכן, המילים המובאות לפניכם נועדו להרגיע, לסייע ותמוך.

קנאביס אינו סם מסוכן כלל, אך כמו כל מוצר שיכול לשנות תודעתו של אדם, יש לנקוט באמצעי זהירות ולהבין לעומק את השפעותיו כתרופה.

הבחירה בזן הנכון עבורכם יכולה להיות מאוד קלה, אם תעקבו אחרי המאמר המובא לפניכם

 

מאיפה מגיע קנאביס?

השימוש בקנאביס מתוארך לעשרות אלפי שנים אחורה בזמן. ברוב המוחלט של בעלי חיים על כדור הארץ קיימים קולטנים ב- DNA לקנבואידים, כולל בני האדם. מקור הצמח מגיע בגדול מהרי ההימלאיה. "הינדו קוש" היה שמו של צמח המקורי. האוויר הקר והדליל; אך נקי של ההרים ביחד עם מי שלגים יצר צמח שהשפעתו מאוד חלשה. עם הזמן הוא נודע לעולם כגראס. רק בשנות ה- 70 כשזרעים שלו נדדו לאמריקה הצפונית, החלו התרביות בין זנים וכך נוצר הקנאביס החזק מאוד שאנו מכירים כיום. קנאביס רפואי הוא למעשה ייצור סדרתי של זנים שונים בהתאם להשפעות הקנבואידים על הגוף לצורך טיפול במחלות ותנאים גופניים שונים.

 

סיווג הזנים

כיום אנו מכירים בתחום הקנאביס את המונחים אינדיקה וסאטיבה. אינדיקה מתייחס בדרך כלל לזני קנאביס שיותר מעייפים ומייצרים רעב, לכן ידוע כזן לטיפול לילה. סאטיבה מוכר כקבוצת זנים מעוררת, מעודדת רעב וחשיבה חיובית ולכן מוכרים יותר כזנים לצריכה בשעות היום. למעשה, המונחים האלה מגיעים משמות בני מאות שנים של זנים של קנאביס ואין להם כל קשר לזמני השימוש. חשוב לדעת שכיום, זני הקנאביס הרפואי משפיעים על החשיבה שלנו, הרעב, ערנות ועייפות וכמובן שמשככים כאבים בצורה יעילה במיוחד. לצמח יש יכולת לייצר מאזנים זמניים במערכות גוף השונות. חולי פרקינגסון מרגישים הקלה ושינוי במצבם הפיזי כמעט באופן מידי.

 

איך תדעו מה מתאים לכם

עם קבלת הרישיון, תהיו זכאים לזני קנאביס בהתאם לסיווג הרישיון שלכם. הדבר המומלץ ביותר הוא לחקור באינטרנט על הזנים השונים ולראות מי מהם לדעתכם יוכל לסייע לכם בצורה הטובה ביותר. הדבר החשוב ביותר הוא לא להחפז ולצרוך את הזן החזק ביותר ולצפות שיעבוד. צריכה מופרזת של קנאביס יכולה ליצור פרנויות וחוסר נעימות. כדי לא להעמיס על הקולטנים בגוף, התנסו בין הזנים השונים שמוצעים לכם בקטגוריה עד שתמצאו את הזנים שמסייעים לכם בצורה המיטבית.

 

לתשומת ליבכם

אין בכוונת מאמר זה להפריך את הצורך שלכם בצריכת זנים חזקים מאוד עם ריכוזיTHC\CBD  גבוהים. אם זה מה שיענה לכם על הצורך הרפואי וישמור עליכם בתפקוד גבוה – ברכה. הדבר החשוב ביותר הוא להתנסות באופן מתון עד מציאת הזן המתאים.

 

תפרחת

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.