אבנים זה החיים: חמישה קריסטלים שישנו לכם את החיים

תוכן עניינים

קריסטלים מתלווים אלינו אל מסע החיים. ביכולתם להוביל לטיהור שלנו, ולשחרור הצ'אקרות החסומות בגוף של כל אחד מאיתנו. ישנם סוגים רבים של קריסטלים בטבע וכל אחד מהם מיועד לפתיחת צ'אקרות אחרות ולוקח אותנו למסע מסוג אחר. במאמר זה נכיר חמישה קריסטלים שישנו לכם את החיים וישפרו את החוויה הפיזית והרוחנית שלכם. צאו איתנו למסע בעקבות הקריסטלים.

 

שבע צ'אקרות

בגוף שלנו מצויים מרכזי אנרגיה, המשפיעים על כל ההתנהלות שלנו על שלל רבדיה. הרובד הפיזי, הרובד הרגשי והרובד התודעתי. ניתן להבחין במאות נקודות אנרגטיות הפרוסות בגוף, אך קיימים שבעה מרכזי אנרגיה עיקריים אותם אנו מזהים כשבע הצ'אקרות בגוף.

שבע הצ'אקרות הללו פרוסות לאורך עמוד השדרה, וכל אחת מאותן הצ'אקרות אחראית לתפקוד של חלק אחר בגוף ורמה אחרת בתודעה. כאשר הצ'אקרות אינן מאוזנות או חסומות, נסבול מעייפות, חוסר ריכוז ופרודוקטיביות נמוכה. מנגד, איזון של הצ'אקרות יעזור לנו להפיק מעצמנו את המירב. איזון הצ'אקרות ייעשה באמצעות קריסטלים שישנו לכם את החיים.

 

הצ'אקרה הראשונה

הצ'אקרה הראשונה היא צ'אקרת הבסיס, המצויה באזור החלציים שלנו בתחתית עמוד השדרה. צבעה של צ'אקרה זו הוא אדום ושחור. ממנה נמשכות הצ'אקרות האחרות.

 

  1. כדורי המטייט

הקריסטל הראשון אשר עשוי לסייע לנו באיזון הצ'אקרה הראשונה, הוא קריסטל כדורי המטייט. הקריסטלים השחורים הם אלו המסייעים לאיזון צ'אקרה זו וכדורי המטייט נחשבים למשתלמים לאור מחירם הנוח יחסית. תוכלו לרכוש כדור מטייט במחיר של כ-52 שקלים.

כדורי המטייט אף יקשרו אותנו לקרקע ויעניקו לנו תחושה של קרקע יציבה. במקביל, הקריסטל המשובח יעניק לנו חשיבה חיובית וחיוניות וישפר את מצב רוחנו הכללי. היות הקריסטל מקושר לקרקע יציבה מקשר אותו באופן מיוחד לצ'אקרת הבסיס, שכן גם צ'אקרה זו מקושרת ליציבות.

 

הצ'אקרה השנייה

הצ'אקרה השנייה הינה צ'אקרת המין. צ'אקרה זו מטפסת מעל לצ'אקרת הבסיס והיא מצויה באזור הבטן התחתונה שלנו. צבע הצ'אקרה כתום.

 

  1. קריסטל עין הנמר

קריסטל עין הנמר הכתום מיועד לאיזון צ'אקרת המין. הוא מאזן בין מיניות חייתית לאיפוק, בין תשוקה ליציבות. מחירו כ-49 שקלים לכדור.

 

הצ'אקרה השלישית

הצ'אקרה השלישית הינה צ'אקרת מקלעת השמש. מיקומה מעל לאגן הירכיים שלנו על עמוד השדרה. צבעה של הצ'אקרה צהוב.

 

  1. מנורת מלח

קריסטל מנורת מלח, אשר מיוצר ממלח המגיע ממעמקי האדמה, מסייע באיזון צ'אקרה זו. עלות מנורת המלח כ-285 שקלים.

 

יתר הצ'אקרות

שאר הצ'אקרות מצויות במעלה עמוד השדרה, עד לקודקוד. הן אחראיות על זרימת האנרגיה ביתר הגוף שלנו ומקושרות אליהן שלל אבני קריסטל עוצמתיות.

 

  1. כדור אוונטורין ירוקה

כדור אוונטורין ירוקה מעביר אנרגיות חיוביות ומאזן את הצ'אקרה הרביעית שלנו. מחיר הכדור עומד על 49 שקלים לכדור.

 

  1. יהלום

יהלום הינו גם סוג של קריסטל, המטפל באיזון צ'אקרת הכתר. עלותו גבוהה באופן יחסי, אך התמורה עולה על כל מחיר.

 

לסיכום

לסיכום, קריסטלים הם הדרך לאזן את הצ'אקרות בגוף שלנו. בחרו בקריסטל המתאים לצ'אקרה החסומה אצלכם, או במגוון קריסטלים לשחרור כלל הצ'אקרות בגוף.

אבן יוקרתית

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.