איפה ניתן לרכוש מוצרי ספא?

תוכן עניינים

רכישת מוצרי הספא הנכונים חשובה לא רק עבור בתים ואנשים פרטיים, אלא גם עבור מתחמי ספא המעניקים שירות פינוק מקיף של 360 ללקוחותיהם. מה חשוב לדעת על מוצרים אלו, כמה יעלו והיכן רוכשים אותם? הנה כל הפרטים, המשיכו לקרוא. 

מכיוון שישנן כל כך הרבה חברות מוצרי ספא בשוק, הרכישה בהחלט יכולה להיות מאתגרת. רכישת מוצרי ספא היא לא כמו רכישת שולחנות גיהוץ או פריטים מסוגים אחרים. יש לא מעט פרמטרים לשקול לפני רכישת מוצרי ספא, כאשר אותם גורמים יכולים להשליך בריאותית על אנשים המשתמשים במוצרים. לכן, בעת רכישת המוצרים, כדאי לקחת בחשבון את ההיבטים הבאים:

  • ארץ ייצור: אם אפשרי לרכוש מוצרים בייצור ישראלי, מעולה. אם לא, יש לבדוק את תו התקן הבריאותי של מוצרים ממדינות זרות.
  • מותג: תמיד כדאי לרכוש מותג איכותי ומוכר, עדיף כזה בעל מוניטין בשוק.
  • מרכיבים שונים במוצרים: שימו לב לסוגי השמנים, החומרים המשמרים, הבשמים ותוספים אחרים שעלולים לעורר תגובות שליליות בעת שימוש.

 

חומרים טבעיים מול כימיקלים: מה עדיף ומדוע?

באופן כללי, ההמלצה היא תמיד לרכוש מוצרי ספא טבעיים ככל הניתן. מוצרי ספא טבעיים הם למעשה מוצרים ללא כימיקלים קשים. כמו כן, מוצרים טבעיים לרוב לא יכללו חומרים משמרים ובשמים שעלולים לגרות את העור.

מרכיבים טבעיים מספקים חומרים מזינים חיוניים לעור הגוף, מה שבתורו עוזר לגוף לייצר לחות טבעית חשובה. אלמלא יצירת הלחות, עור הגוף מתייבש, נסדק ולעיתים ממש מרגיש כואב ומגורה. את המטרה הזאת משרתים גם מוצרי ספא עם כימיקלים, אבל אלו יכולים לגרום לגירוי נוסף.

מוצרי ספא

מתי מומלץ להשתמש במוצרי ספא?

מוצרי ספא מומלצים לשימוש לא רק לאחר מקלחת, סאונה רטובה או פעילות גופנית. בפועל, מוצרים אלו מיועדים לשימוש יומיומי ושוטף, ככה שניתן להטמיע את השימוש בהם בשגרה. המוצרים הללו יכולים להטיב משמעותית עם עור הגוף, שכידוע מתייבש באקלים הישראלי במהלך השנה.

לפיכך, מוצרי ספא מתאימים אמנם לשימוש ביולי-אוגוסט, אבל גם בכל ימות השנה ניתן להפיק מהם תועלת בריאותית ואסתטית. יתרה מכך, חלק מהמוצרים מכילים בתוכם חומרים מזינים מסוגים שונים, מה שעשוי להיות הכרחי עבור אנשים מסוימים.

 

לסיכום, איפה מומלץ לרכוש מוצרי ספא?

בסופו של דבר, הכי חשוב לרכוש את המוצרים האלו מחברות מוכרות וידועות בשוק הישראלי או בשוק העולמי. חברות מוכרות מייצרות מוצרים תחת תווי תקן בריאותיים מוגדרים, מה שהופך חשוב יותר ויותר במהלך השנים.

בעוד שבמהלך השנים יוצאים עוד ועוד מחקרים הנוגעים לנזקים הנגרמים כתוצאה משימוש במוצרי ספא לא איכותיים, ברור מדוע צריכה בריאה היא חשובה כ"כ. בפועל, עדיף לשלם קצת יותר ביוקר, אבל לקבל מוצרים איכותיים. באופן הזה, אפשר להיות סמוכים שמי שישתמשו במוצרים, יהיו מרוצים ובטוחים. מוצרי ספא

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.