למה חשוב לעשת בדיקת קורונה לפני הטיסה?

תוכן עניינים

שערי נתב"ג נפתחו בפנינו, וכמו ישראלים מצויים אנו ממהרים להזמין לעצמינו כרטיס ליעד הבא.

אמנם השערים נפתחו, אבל ההליך לא פשוט כמו בימים עברו – עליכם להציג תעודת מתחסן או מחלים, ואם אינכם עונים על שתי ההגדרות הללו, תאלצו לבצע בדיקת pcr בסמוך לטיסה.

כמו כן, יש מדינות שגם מחוסנים ומחלימים יאלצו לבצע בהן בדיקה כשינחתו בהן.

 

אחראיות ציבורית

אמנם יש אנשים שמזלזלים בקורונה, אך מדובר במגפה קשה שפוגעת בציבור ויש להתייחס אליה ברצינות. הבדיקות הללו הן לא מכשול טיפשי שהמדינה מציבה – בכוחן להציל חיי אדם! אם אתם בוחרים לטוס לחו"ל בזמן לא מומלץ כמו עכשיו, הדבר הבסיסי ביותר לעשות הוא לוודא שאתם לא מסכנים אף אחד. טסה לחו" דורשת אחראיות ציבורית על כל אזרח שבוחר לעשות זאת, לכן בדיקות קורונה לפני טיסה הן בגדר הכרח.

 

בלי בדיקה לא ניתן לטוס

הטיעון הבסיסי ביותר לביצוע הבדיקה הוא שבלעדיה לא תוכלו לטוס לחו"ל. הדעה שלכם לא תשנה את החוק – גם אתם חושבים שהקורונה לא מהווה סכנה, או שסתם לא הספקתם לבצע בדיקה – אתם לא תעלו למטוס. בשביל לאפשר למטיילים בחו"ל לבצע בדיקה בנוחות וביעילות הוקמה עמדת בדיקות בסמוך לנתב"ג.

 

אחראיות עולמית

נגיף הקורונה הוא צרה שכל העולם מתמודד איתה. אם תטוסו לחו"ל בזמן שאתם חולים ותדביקו אחרים – אתם עלולים לגרום להתפשטות נוספת של הנגיף ברחבי העולם, וכמובן שאף אחד לא רוצה לגרום לנזק שכזה. בשל כך, עליכם לקבוע תור לבדיקה מראש ולהתאים את עצמכם לחוקי המדינה.

 

איפה עושים בדיקה מהירה?

חברת check2fly הקימה עמדת בדיקות ליד שדה התעופה ובתל אביב (בעזריאלי). החברה מספקת שירותי בדיקה מהירה – או תוך 14 שעות או תוך 4 שעות. אם שכחתם לקבוע בדיקה, אל דאגה – תוכלו לעשות אותה בסמוך לשדה התעופה לפני הטיסה, כיוון שארבע שעות זה הזמן שתמתינו בשדה עד הטיסה.

 

כמה עולה בדיקה מהירה?

הבדיקה שתיתן לכם תשובה לאחר 4 שעות עולה 135 שקלים בלבד! משום שמדובר בשירות ייחודי במינו, המחיר הוא נמוך מאוד. הבדיקה הממושכת יותר תעלה 75 שקלים, היא מתאימה למי שלא ממהר לקבל תשובות. חשוב לציין שאם אתם צריכים לקבל תשובה בהקדם כדאי לכם לשלם 135 שקלים – מדובר בסכום מזערי ביחס להוצאות של כל הטיול שתעשו.

 

סיכום

בדיקות לפני טיסה הן חוק שאין לערער עליו בישראל, משום שמטרתו היא שמירה על חיי אדם. הקורונה עלולה לשבש את חיינו בצורה נוראה, ובתור חברה עלינו לקחת חלק במאמצים למניעת התפשטות המגפה. כמו כן, לנוחות המטיילים הוקמה עמדה של בדיקות קורונה ליד שדה התעופה בן גוריון. הבדיקות יגיעו במהירות ואתם תוכלו לטוס וליהנות מהטיול החלומי שמחכה לכם. שיהיה טיול מהנה!

 

בדיקות

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.