האם מסך גלילה ישמור לכם על בריאות העור כשתשבו במרפסת

תוכן עניינים

הימים החמים של הקיץ גורמים לאנשים רבים לחפש אחר פתרונות הצללה שונים שיאפשרו להם להימנע מחשיפה ממושכת לשמש. בעקבות עובדה זו, יצאנו בסדרת מדריכים שתעסוק בבירור מקיף שנוגע לפתרונות הצללה שונים. המדריך הנוכחי יבדוק באופן מעמיק האם מסך גלילה יאפשר לכם לשמור על בריאות העור שלכם בזמן הישיבה במרפסת. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים הדרושים לכם בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הזה אנו כותבים לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים אודות השימוש במסך גלילה. מדובר באנשים כמונו, כמוכם שיש להם מסך גלילה במרפסת. סביר להניח שאתם תוהים כעת – איך הצלחנו להגיע דווקא אליהם? ובכן, נציין בפניכם שערכנו בירור מעמיק ופרסמנו סקר במקומות שונים ברחבי הרשת כדי להגיע אליהם. אותם אנשים הגיעו אלינו מקבוצות פייסבוק, קבוצות וואצאפ ומקומות נוספים. הם ציינו בפנינו את התשובה המיוחלת לשאלה שנשאלה בכותרת המדריך. זו ההזדמנות להודות להם על הזמן שהקדישו לנו. שכן, בזכותם, המדריך רואה אור והוא צפוי להביא למודעות רחבה בתחום.

 

האם מסך גלילה ישמור לכם על בריאות העור כשתשבו במרפסת? התשובה של שפרה מלכיש

שפרה מתגוררת בלכיש כבר כמה שנים טובות, לדבריה, בשלבים הראשונים של תכנון הבית שלה היא ביקשה מהמעצב להוסיף מסך גלילה  אל המרפסת. שכן, היא תכננה לשבת במרפסת בשעות היום ולסרוג. היא ציינה שהעור הבהיר שלה מצריך הגנה מקסימלית מפני השמש. במקום שהיא תשב עם כובע, היא יכולה פשוט לשבת לסרוג בכיף. שכן, לדבריה, מסך הגלילה שומר עליה מפני קרני השמש וכך היא בעצם שומרת על העור שלה בריא יותר.

 

האם מסך גלילה ישמור לכם על בריאות העור כשתשבו במרפסת? התשובה של שימי מאילת

שימי אומר שבאילת יש שמש במרבית ימי השנה. לדבריו, אי אפשר לגור באילת מבלי שיהיה לכם פתרון הצללה במרפסת או בגג. הוא ציין שבחר דווקא במסך גלילה במרפסת בגלל שזה פתרון נוח ויעיל. הוא ציין כי מסך הגלילה שומר על העור שלו בגלל שמדובר בפתרון הצללה לכל דבר ועניין שעוצר את קרני השמש ומונע מהן להיכנס אל פנים הבית.

 

האם מסך גלילה ישמור לכם על בריאות העור כשתשבו במרפסת? התשובה של יעלה מתל אביב

יעלה ציינה די בקצרה את התשובה שלה בנושא. היא פשוט אמרה שמסך גלילה יכול לשמור על בריאות העור בזמן שתשבו במרפסת במידה והוא יהיה סגור. שכן, מסך גלילה פתוח, כזה שמאפשר כניסה של קרני שמש, עלול להוביל למגע של קרני שמש עם העור וכך בעצם, אתם לא תשמרו על בריאות העור שלכם.

 

לסיום – המסקנות שלנו

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לנו להבין כי מסך גלילה יכול לשמור על בריאות העור שלכם בזמן שאתם יושבים במרפסת.

חלונות

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.