האם ניתן למצוא את פיצויי הבריאות שלכם באתר ביטוח לאומי

תוכן עניינים

האתר של המוסד לביטוח לאומי עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות. עובדה זו גרמה לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה בנושא שתציג בפני כל דורש את הדברים שניתן (ואלו שנכון לעכשיו לא ניתן) למצוא באתר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות הפעם אם תוכלו למצוא את פיצויי הבריאות שלכם באתר זה. 

 

פיצויי בריאות – האם הם קיימים באתר?

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין מיד כי ניתן למצוא את הפיצויים המדוברים באתר של המוסד לביטוח לאומי. ראוי לציין כי מדובר בכל מיני סוגים של פיצויים, למשל:

  • דמי לידה או תגמול ליולדת נכה
  • פטור מתשלום מס הכנסה
  • פגיעה בעבודה ועוד

אם אתם רוצים לבדוק את זכאותכם לפיצויים מסוימים, עליכם להיכנס אל האתר, לבצע רישום ולבדוק את הלשונית המתאימה.

פיצויי בריאות – האם הם קיימים באתר

תכירו את הלשוניות שיחכו לכם באתר

לאחר שתיכנסו אל האתר של ביטוח לאומי איזור אישי, יתגלו בפניכם הלשוניות הבאות:

  • אימהות לידה וילדים
  • פגיעה
  • הפסקת עבודה
  • מחלה ונכות
  • פטירה והתאלמנות ועוד

בשלב זה תוכלו לעבור בין הלשוניות ולקרוא את האינפורמציה שנוגעת למקרים שנוגעים לכם.

תכירו את הלשוניות שיחכו לכם באתר

תכירו את האזור האישי

מי שרוצים לבדוק את פיצויי הבריאות שניתנים להם על בסיס קבוע, צריכים להיכנס אל הלשונית "תשלומים" ולקרוא את האינפורמציה שמופיעה שם. האתר לביטוח לאומי מעדכן באופן מידי את השינויים השונים, כך שיתאפשר לכם לעיתים לגלות אם יש לכם זכאות לפיצוי מסוים, עוד טרם קבלת המכתב בדואר.

 

לא מסתדרים עם האתר? יש מי שיסייע לכם

אם מצאתם את עצמכם תרים אחר פיצויי בריאות באתר ללא מוצא, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים להתמודד עם העניין לבד. שכן, מי שיכול לעזור לכם. תביטו בצד התחתון והשמאלי של המסך ותגלו שיש לכם אפשרות להתכתב עם נציג אנושי (בשעות המענה). לחיצה על חלון ההודעה, תפתח שיחה עם נציג ותאפשר לכם לשאול אותו כל שאלה שנוגעת להתנהלות נכונה באתר.

 

גיליתם שאינכם זכאים לקבלת פיצויים? כדאי שתבדקו אפשרות לערער

יש מי שמגלים בעת כניסה לאתר כי הם לא זכאים לקבלת פיצויים מסיבה כלשהי. אם נכנסתם לסטטיסטיקה זו, כדאי שתדעו שעליכם לפנות אל יועץ מס מוסמך או חברה למיצוי זכויות שיבדקו את הסיבה לדחיית הבקשה שלכם. במידה ואלה יגלו כי מגיע לכם לקבל את הפיצוי המדובר, הם יעשו כל שביכולתם כדי שתקבלו אותו.

 

השורה התחתונה – צאו לבדוק את הפיצויים שמגיעים לכם

עכשיו אתם יודעים שאפשר למצוא את המידע העדכני בנוגע לפיצויי הבריאות שלכם באתר של המוסד לביטוח לאומי. כך שבשלב זה נותר לכם רק להיכנס לאתר ולמצוא את הלשונית המתאימה. נאחל לכם כעת שתבצעו את ההליך על הצד הטוב ביותר ושתקבלו את הפיצויים המגיעים לכם.

האם ניתן למצוא את פיצויי הבריאות שלכם באתר ביטוח לאומי

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.