האם צמחים משפיעים על מצב הרוח שלכם ואיך לטפל בהם בבית

תוכן עניינים

זה לא סוד שירוק בעיניים עושה תמיד שקט ושמח בנשמה שלנו.

צמחים בשנים האחרונות הופכים את הבית למקום נקי, נעים ומשפחתי הרבה יותר ממה שהיה בלעדיהם.

אף לפי הרפואה הסינית, לצמחיה יש הרבה השפעה על מצב הרוח של כל הדיירים בבית.

 

איזה צמחים משפיעים ביותר על מצב הרוח

מחקרים מצביעים על כך, שאפילו אם לא מדובר בצמחים אמיתיים, אלא בצמחייה מלאכותית, ההשפעה והאפקט יכולה להיות דומה. אך בשביל באמת להרגיש את הטבע, מומלץ לרכוש צמחים אמיתיים. תוכלו גם לגדל ירקות ופירות בגינה שלכם ולהנות גם מירוק וגם מפרי עבודתכם וגינתכם. מעבר למראה מדהים תוכלו להנות מכל היתרונות של הטבע, וזה אוטומטית כבר ייתן לכם המון תחושת סיפוק.

 

איך מומלץ לגדל אותם

כאשר אתם רוצים להוסיף את המצב רוח המעולה הזה לבית שלכם ואתם רוצים לצבוע אותו בגווני טבע, מאוד חשוב שתהיו ערוכים אל הצמחים שאתם הולכים להביא. חשוב לדעת בדיוק באיזו פינה אתם הולכים למקם אותם ועל צורת הגידול שאתם חושבים שתעשה לצמחים שלכם טוב.

גידול הידרופוני הוא אחד מהגידולים הכי מובילים היום בתחום. בעזרת גידול זה תוכלו לשמור על הצמחים שלכם במצב מעולה, ללא אדמה וכל בסיס מים ודשן נוזלי בלבד. בעזרת השיטה הזו נצליח לגדל בהצלחה צמחי נוי ואפילו מגוון גדול של ירקות.

 

טעויות נפוצות שאנשים עושים בקרב גידול הצמחים בבית

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים הוא, שהם בוחרים צמחים לפי הנראות שלהם ולא לפי איזה חלק הכי מתאים להם בבית. הצמח חייב להתאמים למקום שאותו אתם שמים בבית, בהתאם לתנאי הבית ולתנאים בחוץ. מומלץ לעשות שיעורי בית לפני שמגיעים למשתלה לבחור את הצמחים, כדי לבחור את המקום המדויק שיעשה להם טוב בבית.

טעויות שחוזרות על עצמן הן גם השקיה של כל הצמחים שלכם באותו זמן, לא משנה האם הצמח זקוק למים או לא. או בין אתם משאירים את הצמח באותו הכלי שקיבלתם מהמשתלה. חשוב מאוד להתאמים את גול העציץ שלכם לגודל הצמח, אחרת תוכלו לגזור עליו גזר דין מוות.

 

צמחים עמידים

אם בכל זאת המשימה נראית לכם מאוד קשה, ישנם כמו סוגי צמחים שאפילו לכם יהיה קשה להרוג: סנסינוורה, ספטיפליום, סוקולנטים. הם זנים מאוד עמידים שאינם זקוקים להשקייה רבה, לשמש רבה, ובכלל, הדבר היחיד שחשוב הוא המיקום שלהם בגלל המזגן, כי חלקם לא אוהבים קור וחלקם לא אוהבים חום.

 

לסיכום

פרחים, צמחים וטבע בכלל מעניקים הרבה רוגע לכל מי שנוכח בחדר. אנשים רבים מגדלים צמחים בביתם על מנת להרים את המצב רוח שלהם ולהרגיש כמה שיותר קרובים לטבע. צמחים בבית מעניקים חמצן, משרים רוגע, ומעצבים בצורה נפלאה את הבית שלכם. לפני שאתם רוכשים צמחים חדשים, שימו לב להתאמה של הצרכים לחלקי הבית שתרצו לשים אותם, על מנת שהם יחזיקו מעמד לאורך זמן.

 

פרח מוגן

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.