הדור השלישי – איך תבחרו בית אבות נכון להורים שלכם

תוכן עניינים

חיפוש אחר בית אבות שמתאים להורים עשוי להיות עניין די מורכב. שכן, ההיצע די רחב ולא פעם, ההורים מגבילים אותנו, הילדים בכל מיני פרמטרים שהם דורשים (ובצדק). לאחר שמצאנו את עצמנו תרים במשך תקופה ארוכה אחר בית אבות מתאים להורים שלנו, הבנו שצריך לכתוב על כך מדריך שיקל על אחרים ויאפשר להם להימנע מהדרך הארוכה שאנו עברנו. הישארו אתנו ותגלו איך תבחרו בית אבות נכון להורים שלכם מבלי לשבור את הראש.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעומדים מאחורי מדריך זה

אם אתם מכירים את המדריכים שלנו וקוראים אותם באופן קבוע, אתם וודאי יודעים שאנו נוהגים לכתוב אותם תוך קריאת מידע מעמיק בתכנים אקדמיים שנכתבו על ידי אנשים יודעי דבר. הפעם, החלטנו לחרוג ממנהגנו ולכתוב מדריך אישי שיאפשר לכם, קוראים יקרים, להגיע לבחירה נכונה של בית אבות בקלות יחסית. כדי שנוכל להציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה טובה, יצאנו לפגוש את אלו שבחרו נכון והם מרוצים ושאלנו אותם – איך עשיתם את זה? קיבלנו 3 דרכים שונות שאתם צריכים להכיר וליישם.

 

איך תבחרו בית אבות נכון להורים שלכם? התשובה של יעל

יעל חיפשה בית אבות להורים שלה לפני כמה חודשים. לדבריה, שניהם החליטו שהם רוצים לעבור למקום מגורים חדש שיאפשר להם לנוח. שכן, הם כבר לא מסוגלים להכין לעצמם אוכל ואין להם את הכוחות לנקות את הבית. יעל יצרה קשר עם מלי שטילמן – יועצת גריאטרית והיא הציגה בפניה את הדרישות של ההורים שלה. לאחר פגישה אחת, מלי הציגה בפני יעל והוריה כמה בתי אבות שמתאימים להם ויחד, הם בחרו את זה שהם נמצאים בו כיום. חשוב לציין כי הם מאוד מרוצים שם.

 

איך תבחרו בית אבות נכון להורים שלכם? התשובה של דני

דני חיפש במשך תקופה ארוכה בית אבות להורים שלו. לדבריו, הוא ערך חיפוש מעמיק ברחבי הרשת כדי להגיע אל בית האבות הנבחר. הוא השתמש בעיקר ב – 3 הפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

כך שהוא בעצם חיפש המלצות וקרא חוות דעת שאפשרו לו בסופו של דבר לבחור את בית האבות שמתאים להורים שלו כמו כפפה ליד.

 

איך תבחרו בית אבות נכון להורים שלכם? התשובה של גפנית

גפנית החליטה שהיא עורכת חיפוש בסגנון של פעם. היא עברה בין 2-3 בתי אבות ובדקה אותם מקרוב. כך התאפשר לה בעצם להכיר את הצוות מקרוב, לראות את החדרים ואת האוכל שמוגש להורים. לדבריה, היא החליטה לסגור בבית האבות ה – 3 שראתה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור בבית האבות שנכון להורים שלכם. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם צריכים רק לבחור בדרך הנכונה לכם.

מיטה זוגית

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.