הכירו את מרפאת באלאנס

תוכן עניינים

מתקשים בלימודים? לא מצליחים להתרכז? יכול מאד להיות שגם אתם סובלים מ – ADHD. הכירו את מרפאת באלאנס הממוקמת בגני תקווה. כאן נוכל להציע לכם סביבה מכילה ומקבלת ונעניק לכם כלים להתמודדות עם הקושי בגישה ההוליסטית.

 

ADHD

הפרעת קשב וריכוז או Attention Deficit Hyperactivity Disorder הינה תופעה הקיימת בכ-10% מן הילדים כיום. חשוב מאד לאבחן ילדים בגיל צעיר על מנת לאפשר להם מסגרת טיפולית בה הם ילמדו כיצד מתמודדים נכון עם קשיי הריכוז והמערך הרגשי הסוער שלהם.

כיום, מבוגרים רבים אינם מודעים לכך שהם סובלים מן ההפרעה מאחר ומעולם לא אובחנו, והם חיים בתחושה שמשהו איתם לא בסדר. אבחון בגיל מבוגר יכול להקל מאד על התחושות הקשות וללמוד כיצד להתמודד בצורה בריאה וחיובית עם ההפרעה. מרפאת באלאנס הממוקמת בגני תקווה מציעה אבחונים לילדים ולמבוגרים ומעטפת טיפולית להתמודדות עם ADHD.

 

מהם המאפיינים של הפרעת הקשב והריכוז ADHD?

הפרעת הקשב והריכוז מתאפיינת בקושי ממשי להשאר קשוב ולשבת במקום אחד. הילד הסובל מן ההפרעה בדרך כלל קופץ ממשחק למשחק ומגירוי לגירוי ופעלתנות היתר שלו גורמת לו להתרוצץ ולקפוץ ולנוע במהירות כאילו חובר למנוע טורבו.

לעיתים קרובות לילדים הסובלים מן ההפרעה יש קשיים חברתיים מאחר והם אינם סובלניים דיים להתרכז במשחק או להתמיד בו עד סופו, והם עלולים להיות אימפולסיביים וקצרי רוח. הורים לילדים הסובלים מההפרעה מתלוננים רבות על קושי בארגון, שכחנות, אובדן חפצים, אי עמידה במשימות שונות, אי הקשבה, בעיות התנהגות ולעיתים גם תוקפנות.

 

כיצד מטפלים?

לאחר שילדכם אובחן כסובל מהפרעת קשב וריכוז, מומלץ לעבור הדרכת הורים להתמודדות יעילה ובריאה יותר עם קשייו, וגם עם קשייכם כהורים לילד כה פעלתני. הטיפול יעניק לכם ולילד כלים להתמודדות יום יומית עם קשיי הריכוז והארגון. כך הילד ירגיש שמבינים אותו, מחזקים אותו ומכילים אותו והבטחון העצמי שלו והמוטיבציה שלו להצליח יגדלו משמעותית.

 

מרפאת באלאנס

מרפאת באלאנס הוקמה בגני תקווה על ידי ד"ר שרון צחורי, רופאת ילדים מומחית להפרעות קשב וריכוז בילדים, מתוך מטרה לתת מענה לילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז ולמשפחתם. המרפאה מטפלת בגישה ההוליסטית הגורסת כי האדם הינו מכלול אחד שלם.

כאשר אנו מטפלים בילד על פי הגישה ההוליסטית אנחנו לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים המרכיבים את עולמו הפנימי -רגשי וגם החיצוני, כלומר, משפחתו וחבריו וההשפעות החיצוניות. בדרך זו אנו בוחנים כיצד רגשותיו, חוויותיו והאירועים השונים בעולמו משפיעים עליו וכיצד הוא מתמודד איתם.

 

לסיכום

במרפאת באלאנס הממוקמת בגני תקווה תוכלו לאבחן ולטפל בילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז באמצעות הגישה ההוליסטית. ד"ר שרון צחורי, רופאת ילדים מומחית להפרעות קשב וריכוז והצוות המקצועי שלה, יעניקו לכם סביבה מכילה ומקבלת וכלים להתמודדות עם ההפרעה ותופעותיה.

מרפאה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.