זוגיות בריאה: 5 טיפים לשיפור הזוגיות

תוכן עניינים

צריך שניים כדי לגרום למערכת יחסים לעבוד. אם אתם מוצאים את עצמכם מתאמצים יותר מאשר בן/בת הזוג שלך, אולי הגיע הזמן לשוחח. בין אם אתם ביחד כמה שבועות או כמה עשורים, הנה חמישה טיפים שיעזרו לשפר את מערכת היחסים שלכם:

  1. תקשורת בפתיחות ובכנות – הדבר החשוב ביותר בכל מערכת יחסים הוא תקשורת. אם אתם לא מעבירים את הצרכים והרצונות שלכם לפרטנר שלכם, הם לא יכולים לדעת איך לעשות אתכם מאושרים. באופן דומה, אם בן/בת הזוג שלכם לא מתקשרים אליכם את הצרכים והרצונות שלהם, זה בלתי אפשרי עבורכם לדעת מה הם צריכים ממך.
  2. לבלות ביחד – חשוב לבלות זמן איכות ביחד, גם אם זה רק כמה דקות בכל יום. בין אם אתם צופים בסרט, יוצאים לטיול או סתם יושבים ומדברים, הזמן שאתם מבלים יחד הוא קריטי לשמירה על מערכת יחסים חזקה.
  3. היו כנים – כנות היא המדיניות הטובה ביותר, במיוחד במערכת יחסים. אם אתם לא כנים עם בן/ת הזוג שלכם, זה רק עניין של זמן עד שהם יגלו.  כנות בונה אמון ויוצרת בסיס של כבוד.
  4. התפשרו – אף מערכת יחסים אינה מושלמת, ויהיו מקרים שבהם תצטרך להתפשר. אם אתם לא מוכנים להתפשר, סביר להניח שמערכת היחסים שלכם תהרס בסופו של דבר. פשרה לא אומרת שאתם צריכים לוותר על כל מה שאתם רוצים, אבל זה אומר שאתם מוכנים לעשות מאמץ על מנת להגיע עם בן/ת הזוג שלכם לאמצע הדרך.

 

 המלצת הזהב – שמן פלז׳ר

כשזה מגיע לתיבול חדר המיטות שלכם, אין כמו שמן פלז׳ר! אבל, מה זה בדיוק? ובכן, מדובר בשמן הנאה על בסיס קנאביס. שמן טבעי זה יכול לעזור להגביר את התחושה והסיכה, ולהפוך את המין למהנה יותר עבור שניכם. כאשר מורחים אותו על איברי המין, שמן פלז׳ר על בסיס האמפ יכול להגביר את זרימת הדם והתחושה, מה שיכול להוביל לאורגזמות אינטנסיביות יותר וארוכות יותר.

 

יתרונות נוספים

  1. מחבר אתכם לבן/ת הזוג שלכם – מבחינה רגשית, שימוש בשמן פלז׳ר יכול לעזור לפתוח את התקשורת בינכם לבין בן/ת הזוג שלכם. זו יכולה להיות דרך מצוינת להכיר אחד את השניה לעומק, מה אוהבים ומה פחות במסגרת חדר המיטות. פיזית, תוכלו ליהנות מהתחושות של השמן על הגוף שלכם כמו גם של בן/ת הזוג שלכם, מה שיכול לעזור ליצור קשר אינטימי יותר ביניכם.
  2. מעלה את הריגוש – אין להכחיש שאחד הדברים הטובים ביותר בשימוש בשמן פלז׳ר הוא העובדה שהוא יכול להגביר את ההנאה שלכם, השמן יכול לעזור להעצים את החושים שלכם ולהפוך את החוויה למהנה יותר.
  3. מסייע בהפחתת מתח – אם אתם מחפשים דרך להפחית מתח, אז שימוש בשמן פלז׳ר בהחלט יכול לעזור; פעולת השימוש בשמן יכולה לעזור להרגיע את הגוף והנפש שלכם, מה שיכול להיות דרך מצוינת להפחית מתח.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ישנן דרכים רבות לשפר את מערכת היחסים – להעמיק את התקשורת, להיות כנים ותומכים ולבלות זמן יחד. אך חשוב לא פחות לשמור על תשוקה לוהטת בחדר המיטות שלכם, כמעט כמו בהתחלה. שימוש בשמן פלז׳ר ללא ספק יעזור לשפר את מערכת היחסים שלכם ולקרב אתכם ואת הפרטנר שלכם זה לזה.

לבבות

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.