טיפול בבריאות הנפשית שלך: מוצרים יעילים לטיפול עצמי ולהרגעה

תוכן עניינים

הטיפול בבריאות הנפשית הפך לטרנד עולמי. בזמן שהעולם משתולל בגלל מגיפה, מלחמה או פגעי מזג האוויר, אפשר להתמקד בטיפול עצמי להרגעה והנאה, במטרה למגר קשיים נפשיים כמו מתח, חרדה או דיכאון.

הטרנד של הטיפול העצמי בבריאות הנפשית נולד מתוך ההבנה בחשיבותה הרבה של הבריאות הנפשית, בהשפעתה על מצבנו הפיזי וגם על הדרך שבה אנחנו מתמודדים עם השגרה ועם מקרי חירום בלתי מתוכננים במהלכה. מוצרים יעילים לטיפול עצמי ולהרגעה יכולים לגרום להבדל משמעותי בהרגשה שלכם.

 

ניחוחות של רוגע

חשיבות הריח ברורה לכולנו וההשפעה של הניחוחות המעולים על מצב הרוח שלנו באה לידי ביטוי למשל בריחות המופלאים של מוצרי חוה זינגבוים. כולנו גם מכירים את הרגע הנעים בו מתפשט בבית ריח נעים של בישולים או של ניקיון והתחושה משתנה בבת אחת, כאילו הקרבה של הריחות שאנו שואפים אל המוח, מייצרת שינוי בן רגע.

כיום, בעיצוב מסחרי של חנויות ושל מסעדות, לוקחים את מרכיב הריח בחשבון ולא בכדי, ההשפעה של הריח על הרגשתנו היא, כאמור, מיידית ומשמעותית. כדי להבטיח ריחות נעימים סביבך, מאוד אופנתי היום להשתמש בנרות בעלי ניחוח כדי להפיץ ריח טוב בבית. לאותה תוצאה, ניתן להשתמש גם במכשירי אדים חשמליים שמפיצים ריח של שמן ארומטי ויש סוגים נוספים של מפיצי ריח.

ניחוחות של רוגע

האזנה מרגיעה

גם עבור האוזניים יש מוצרים ייעודיים שמטרתם לסייע לך לייצב את הבריאות הנפשית. הדגש שנותנים בתחום השמיעה הוא בדרך כלל למצבים רועשים, אטמי אוזניים ייעודיים יכולים לסנן עבורכם חלק נכבד מרעשי הרקע ואוזניות איכותיות בעלות יכולת חסימת רעשים יכולות לייצר עבורכם עולם שקט שאותו תוכלו למלא באיזה קולות שתרצו.

ישנם סוגים שונים של מוזיקה, לפי תדרים או סגנון השמעה, שמיועדת באופן ספציפי לסייע ברוגע ובשמחה. חלק גדול מהאנשים ימצאו ששליטה ברעשים סביב יכולה להיות חשובה לבריאותך הנפשית.

 

תחושת המגע

כאשר אנחנו חושבים על פינוק, פעמים רבות חוש המגע הוא הראשון שמשתתף – חיבוק, עיסוי, ליטוף. כל אלה מייצרים מגע וקשר עם אחרים. אבל חשוב לא פחות לייצר מגע עצמי, לאפשר לגוף שלך ליהנות ממגע – מריחת קרם פנים מאחד המוצרים של אתר bebelle יכול להעניק חוויה מופלאה של ליטוף עור הפנים בעזרת הידיים ושימוש במוצר איכותי, נעים למגע ובעל ניחוח ממכר כדי לפנק את העור גם במגע וגם בשפע של חומרים מרגיעים ומזינים שייגרמו לעור שלך להתענג גם אחרי סיום מריחת הקרם.

 

בטוב טעם

אין ספק שאנחנו מה שאנחנו אוכלים ולבחירות התזונתיות שלנו יש חשיבות מכרעת בתחום הבריאות הפיזית וגם השפעה ברורה על הבריאות הנפשית. נסו לפנק את עצמכם בעזרת מאכלים טעימים ובריאים.

פירות העונה, סלטים רעננים ודגים טריים יכולים להיות מזמינים ומפתים מאוד וגם ימשיכו לפנק את הגוף גם לאחר סיום הארוחה – בוויטמינים, בתוספים חשובים ובחלבונים בריאים. שיהיה בתאבון.

דואגים לבריאות הנפשית שלכם

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.