הכירו את תוכניות הירידה במשקל של מילאן מדיקל

תוכן עניינים

דיאטה היא עולם רווי ניסיונות ולרוב כישלונות, כל מי שניסה יודע, למרות הרצון, לעיתים זה פשוט לא עובד. בדיוק עבור רגעים כאלו אנחנו מזמינים אתכם להכיר את תוכניות הירידה במשקל של מילאן מדיקל.

 

ירידה במשקל בשלושה צעדים פשוטים

הרצון בגוף חטוב ללא משקל עודף המשדר חיוניות ובריאות וגם משפר את מצב הרוח והבטחון העצמי הם חלק מהשאיפות והרצונות של רבים. מנגד אורח החיים הטובעני, המזון המעובד וצרות אחרות מונעות מרבים את האפשרות להשיל את המשקל העודף. צוות המומחים של מילאן מדיקל, הפועלים במסגרת  מילאן מדיקל – המרכז להרזיה פיתחו שיטה ייחודית, מהירה, בריאה ומאוזנת המורכבת משלושה שלבים.  התוכנית שלנו תבטיח לכם הצלחה במקומות שכנראה כבר נכשלתם בהם בעבר :

  • לא צריך יותר דיאטות מסובכות
  • תקופת הכישלונות מסתיימת, התוצאות מדברות בעד עצמן
  • הדרך שלנו להצלחה בטוחה, בריאה ועם תוצאות מיידיות.

ירידה במשקל בשלושה צעדים פשוטים

 

הצעד הראשון פגישה אונליין

הפתרון לכל בעיה מתחיל בשלב שבו מזהים מהי הבעיה. הרי ידוע שהבנת הבעיה מהווה חצי מהפתרון, על מנת להשיג את החצי השני של ההצלחה, אנחנו מציעים לכם להיפגש פרונטלית או באונליין עם אחד מחברי צוות המומחים שלנו אשר יוכלו לעזור לך ולנו להבין את הבעיה שלך. המומחים שלנו המגיעים ממגוון תחומים, תזונה, כושר, בריאות ודרך חיים. כל אחד מהם יוכל להכיר אתכם, להבין מה הם החולשות והחוזקות שלכם ועל ידי כך להתחיל את תהליך הדיאטה הייחודית שלנו במילאן מדיקל – המרכז להרזיה.

הצוות שלנו זמין לכם בשעות הנוחות לכם בפגישה אונליין מהיכן שנוח לכם בהתראה קצרה אפילו מהיום למחר, שזה חשוב לכם, זה חשוב לנו.

 

הצעד השני הרכבת תוכנית הרזיה

הצעד השני של הטיפול הו למעשה הלב שלה. בשלב זה הצוות שלנו בעזרת המידע שלכם ירכיב לכם את חבילת הטיפול הנדרשת לכם. זאת לאחר הבנת המצב הרפואי והפיזי של המטופל.

התוכנית תכלול את ההתאמה הנדרשת לכלל הצרכים של המטופל, אלו שהוא רגיל אליהם ואלו שהוא יצטרך לסגל לעצמו. כמו כן התוכנית תשלב גם דגשים על הקפדה או שינויים באורחות החיים הנדרשים על מנת לצאת לדרך חדשה. התוכנית מותאמת לכל אחד על ידי הצוות המקצועי שלנו תוך ניתוח כלל הנתונים והבנת הסביבה הכללית. התוכנית היא מותאמת אישית לכל אחד על מנת להבטיח הצלחה.

 

הצעד השלישי, קבלת מרשם התרופה

השלב האחרון של תהליך ההרזיה של מילאן מדיקל – המרכז להרזיה הוא התאמת מרשמי תרופות מתאימות לכל אחד ואחד באופן אישי. התרופות הללו אינן תרופות במובן שאתם מכירים, אלו הם תוספי תזונה, ויטמינים וחומרים המשפרים לזירוז תהליכים חשובים בגופכם, או לחיזוק מקומות נדרשים.

כל מרשם הוא למעשה מרשם ייחודי המותאם במדויק לכל מטופל עלפי הצורך העולה בעת הכנת השלב השני. מרגע שהמרשם מוכן לשימוש הוא ישלח לביתכם במשלוח מהיר מהיום למחר על מנת שתוכלו לצאת לדרך באופן מידי.

הצעד השלישי, קבלת מרשם התרופה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.