3 יתרונות לניקוי רעלים

תוכן עניינים

אם תשאלו אותנו לדעתנו בנוגע לניקוי רעלים, אנו נאמר שסוגי האנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שיודעים מהם היתרונות של ניקוי רעלים ואלו שלא מבינים על מה מדובר בכלל. עד ממש לא מזמן אנו היינו בצד שלא הבין על מה המהומה. אבל לאחר שכתבנו את המדריך הנוכחי וחקרנו את העניין לעומק, ראינו את ההליך במבט אחר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות אל כל המידע שגילינו אודות היתרונות שבהליך.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כפי שאתם וודאי מבינים לפי הנכתב בפסקת הפתיחה – לא היה לנו שום ידע בסיסי בכל הנוגע לניקוי רעלים עד שהתחלנו לנבור בנושא. הגענו אל התשובות למדריך זה לאחר ששוחחנו עם מי שעברו הליך של ניקוי רעלים בשנים האחרונות. מדובר באנשים שהגענו אליהם דרך רשת חברתית מוכרת. פשוט פרסמנו פוסט בנושא וביקשנו לקבל מידע. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 50 אנשים שציינו שהם מכירים את ההליך מקרוב וישמחו לסייע לנו. זו ההזדמנות להודות להם מקרב לב. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להכיר לרבים את היתרונות המדוברים שבאים לידי ביטוי בהליך זה.

 

היתרון ה – 1 לניקוי רעלים: שיקום של חילוף החומרים

היתרון הראשון שחזר על עצמו מספר רב של פעמים בקרב אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך נוגע לשיקום ההליך של חילוף החומרים בגוף. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי במשקל עודף. שכן, הליך של ניקוי רעלים מביא לא פעם לניקוי של המערכת כולה, כך שמתאפשר להביא לחילוף חומרים מהיר יותר ויעיל הרבה יותר.

 

היתרון ה – 2 לניקוי רעלים: חיוניות

רבים ציינו בפנינו כי לפני שביצעו את ההליך של ניקוי הרעלים, הם הרגישו כבדות וחוסר חיוניות. לדבריהם, כבר ביום ה – 2 להליך, הם הרגישו שיפור רב בגוף שלהם שהשפיע לא מעט גם על הנפש. היו מי שאמרו שהם ממש הרגישו כאילו התהלכו על ענן. מן תחושה של קלילות ונוחות שלא הייתה מוכרת להם קודם לכן.

 

היתרון ה – 3 לניקוי רעלים: הפחתת תסמינים קשים

רבים מאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו כי לפני שלקחו חלק בהליך של ניקוי הרעלים, הם היו סובלים מתסמינים קשים, למשל:

  • אלגיות
  • לחץ דם גבוה
  • כולסטרול גבוה
  • סוכר גבוה ועוד

לדבריהם, הליך ניקוי הרעלים אפשר לגוף שלהם לעשות "ריסטרט". כך שבעצם, הם לא חוו יותר את תסמינים אלו או שחוו אותם אבל בעוצמות נמוכות בהרבה מאלו שהיו קודם לכן.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 3 היתרונות לניקוי רעלים. כעת, גם אתם יכולים לדעת מה גורם לכולם ללכת ולבצע הליך שכזה. כך שנותר לכם רק להחליט אם אתם מעוניינים לחוות את היתרונות הללו מקרוב. נאחל לכם שתרגישו טוב לא משנה מה תבחרו.

בן אדם

 

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.