כאבי גב ולוקרים – מה הקשר ביניהם?

תוכן עניינים

חיי היום יום שלנו מאלצים אותנו לנוע בדרכים עם תיקים כבדים. החל מגיל ילדות אנו סוחבים ילקוטים עמוסי ספרים לבית הספר, צ'ימינים ענקיים לבסיס הצבאי ובמהלך הטיול הגדול. גם בבגרותנו אנו עובדים עם ציוד נישא כבד במיוחד לבית הלקוח או למקום העבודה ובשעות הפנאי אנו נאלצים לשאת ציוד לחדר הכושר, לים ולבריכה. למען בריאות הגב שלכם, הכירו את מנל, מותג הלוקרים שיוריד ממכם מטען.

 

לוקרים במקום כאב גב

לוקרים בסביבת הלימודים, העבודה והפנאי יכולים להקל רבות על הסטודנטים וציבור העובדים, לאפשר להם להשאיר בבטחה ציוד רב כשהוא מוגן ונעול בתוך הלוקר ולנוע עם מטען יותר קל. בדרך זו תוכלו לשמור על בריאות חוליות הגב שנמצאות תחת עומס רב בזמן שאנו נושאים תיקים וציוד כבד ממקום למקום.

 

מנל

חברת מנל שנוסדה בשנת 1964 עוסקת בייצור ושיווק מוצרי HPL לצרכים פרטיים, מסחריים וציבוריים. בין מוצרי החברה תוכלו למצוא לוקרים וספסלים, משטחי מעבדה, תאי שירותים ומחיצות הפרדה, מאחזי נכים ומוצרי היגיינה. החברה מתמחה בתכנון וייצור מוצרי HPL 2עמידים במיוחד בפני פגיעות, בלאי ונזק העשוי להגרם על ידי ציבור המשתמשים ומתאים במיוחד למוסדות לימוד, מקומות עבודה, חדרי כושר, בריכות שחיה, ספא, בתי מלון, וכל מקום המחוייב לספק ללקוחותיו מקום להשאיר בו את חפציהם.

 

HPL

HPL או High Pressure Laminate הינו חומר עמיד במיוחד הנוצר באמצעות הפעלת לחץ רב על חומר דמוי פורמייקה. התוצאה הינה חומר חזק במיוחד העמיד בפני מכות, שריטות, טריקות, חומרי ניקוי חריפים ועוד. באופן זה החומר מתאים מאד לשימוש במקומות שבהם משתמשי המוצרים אינם מן העדינים והמתחשבים. החומר עמיד בפני ונדליזם, ניקוי באמצעות חומרי חיטוי חזקים, שימוש תכוף על ידי משתמשים רבים וכמעט ואינו סובל מבלאי. לאחר ניקוי פשוט במטלית לחה הוא נראה חדש ויפה כתמיד. את החומר ניתן לצפות במגוון רחב מאד של צבעים לעיצוב מושלם.

 

הלוקרים של מנל

הלוקרים של חברת מנל מעוצבים מתוך מחשבה שעליהם להחזיק מעמד בשימוש תכוף וגבוה. לכן כל פרט בהם נבנה כדי להפוך אותם לעמידים וחזקים במיוחד. כל תא בנוי מחמש פאות בצבע לבן אחיד, אך הפאה החיצונית תהיה תמיד בצבע לבחירת הלקוח מתוך מניפת צבעים עשירה. הלוקר יתוכנן על פי צרכי הלקוח ועל פי בחירתו ניתן לעצב לוקרים בעלי תא אחד עד ארבעה בכל עמודה. כל לוקר מגיע עם איבזור לפי בחירת הלקוח כגון פתחי איוורור, מנעולים, מדף נייד או מוט תלייה.

 

לסיכום

הלוקרים של מנל חזקים ועמידים במיוחד גם בשימוש תכוף ויכולים לסייע רבות כדי למנוע ממכם כאבי גב. פשוט אחסנו את הציוד הכבד בלוקרים ותוכלו לנוע בקלילות רבה יותר ממקום למקום בסביבת הלימודים או העבודה.

מקום אחסון

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.