לחיים שלווים ורגועים יותר: חתונה בשידוך!

תוכן עניינים

האמא, הסבתא ולפעמים גם הדודה לוחצות על חתונה ומבקשות לדעת אם יש חדש. תרחיש זה מוכר לכל מי שמחפש את החצי השני שלו, כדי ליהנות מחיים שלווים ורגועים. מדריך זה יצא לבדוק איך אפשר להגיע למטרה הנכספת ולהרגיע את קרובי המשפחה שמחכים לסגור את האולם. קראו את המדריך הנוכחי ותגלו את הדרך שתקרב אתכם לחופה.

 

מה זה אומר חתונה בשידוך?

כל אחד מאתנו שמע לפחות פעם אחת בחייו על חתונה שהתקיימה באמצעות שידוך בזרמים החרדים. כך שבעצם, אנו רואים את ההליך באופן מסוים שאינו זהה לזה שיוצג במדריך הנוכחי. פסקה זו תתאר לכם את הליך החתונה בשידוך שמתרחש על ידי גורם חיצוני, כדי שנוכל ליישר קו ולגלות אותו יחד מקרוב. נסביר בקצרה שזוהי היכרות בין בני זוג שמגיעים עם מטרה זהה – רצון להתחתן בקרוב. כדי שזה יקרה, כל רווק או רווקה צריכים לפנות לשדכנים מנוסים שיבקשו את פרטיהם ויוסיפו אותם למאגר.

 

הוסיפו אתכם למאגר! מה עכשיו?

לאחר הכניסה למאגר שידוכים, אתם תצטרכו לפרט באופן מעמיק על כל מיני קריטריונים שיישלחו מטעם השדכנים, למשל:

  • שמכם המלא
  • גיל
  • מוצא
  • עיר מגורים
  • עיסוק
  • תיאור חיצוני

 

חשוב לענות בהרחבה ככל הניתן על כל קריטריון, כדי שהצד השני שיתעניין בכם, יוכל להכיר בכל הצדדים שבכם טרם הפגישה. באותה נשימה, תתבקשו לתאר את בן או בת הזוג שהייתם רוצים לעמוד איתם תחת החופה, כדי שניתן יהיה לבצע התאמה מקסימלית.

 

זה הזמן לצאת לפגישה

בשלב זה אתם צפויים לקבל הצעות לבן או בת זוג פוטנציאליים שתואמים לתיאור שמסרתם בשלב הקודם. כך שתוכלו לתאם מקום מפגש ולהכיר אחד את השנייה מקרוב. זה השלב שכנראה מוכר לכם ממפגשי שידוכים לדתיים ששומעים עליהם לא פעם. במידה ותגלו במהלך הפגישה, שיושב מולכם החצי השני שחיכיתם לו מזה זמן, תוכלו לתאם עמו פגישה נוספת עד שתחליטו אם ישנה התאמה לחתונה. במידה ויתגלה שאין התאמה, יתאפשר לכם להמשיך הלאה, לפגוש בני ובנות זוג נוספים, שיעלו את הסיכויים שלכם לעמוד תחת החופה בקרוב.

זוג נשוי

 

למי זה מתאים?

בניגוד לסברה הרווחת, השידוכים הללו מתאימים לדתיים וחילונים כאחד. אם נמאס לכם לצאת לדייטים או לחפש את החצי השני שלכם במסיבות ומפגשים חברתיים – זו הדרך המושלמת עבורכם. שכן, היא תקרב אתכם במהירות לבני ובנות זוג שמתאימים לכם כמו כפפה ליד.

 

השורה התחתונה – בקרוב אצלכם

עכשיו אתם מכירים בתהליך שיקרב אתכם לחיים שלווים ורגועים יותר. זה הזמן ליצור קשר עם שדכנים מנוסים שיתאימו לכם את בן או בת הזוג שלהם חיכיתם כל כך הרבה זמן. נאחל בהזדמנות זו שעוד השנה תעמדו מתחת לחופה עם השידוך המושלם.

חתונת שידוכים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.