למה בריאות הנפש הולכת יחד עם זוגיות נכונה

תוכן עניינים

מערכת יחסים זוגית לא צריכה להיות שדה קרב. זוגות אשר נמצאים במערכות יחסים רעילות מגלים עד מהרה כי כל תחומי החיים נפגעים עקב חוסר תמיכה, חוסר אמפטיה וחוסר אונים מול בת או בת זוג שאינם מספקים לכם בית חם ואוהב. במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תלמדו איך לבנות זוגיות אותנתית שתאפשר לכם בית חם, אוהב ותומך שיעניק לכם בריאות נפשית וזוגיות נכונה. 

 

זוגיות נכונה ובריאות הנפש

בני אדם הינם יצורים חברתיים הכמהים לאהבה ולמשפחה. אנו מבינים כיום את הקשר שבין משפחה, מסגרת תומכת ובריאות פיזית ונפשית.

כאשר אדם נהנה מזוגיות מכילה ומקבלת וכאשר יש תקשורת טובה והדדיות בקשר הזוגי, כל תחומי החיים מושפעים מכך לטובה. כדי שגם אתם תוכלו לזכות לקשר זוגי יציב, תומך ואוהב היכנסו עוד היום לאתר הבית של ליאור גור – מרכז מבינים זוגיות, הרשמו לקורס למציאת זוגיות נכונה ותלמדו איך לבחור לכם את האדם המתאים להקים איתו בית חם.

מערכת יחסים נכונה

כיצד מרכז מבינים זוגיות יכול לסייע לכם?

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים מועילים להבנת התהליכים הנפשיים האישיים שלכם שמפריעים לכם למצוא זוגיות בריאה, לחזק את הבטחון העצמי ואת המודעות לדפוסים מזיקים שונים באמצעות שיחות אישיות, סדנאות, הרצאות, מפגשים והתנסויות שונות. במרכז ניתן לקבל אימון אישי מתמשך עד למציאת בן או בת הזוג הנכונים ביותר עבורכם.

 

החשיבות שבבחינת התהליכים הנפשיים לעומקם

באופן טבעי לכל אדם נוצרים במהלך חייו דפוסים התנהגותיים שאותם אימץ מהתבוננות בהוריו, באחיו ובסביבתו הקרובה. כל זמן שהדפוסים הללו בריאים ומועילים האדם הינו מאושר ונהנה ממערכות יחסים טובות, אך אם אתם סובלים מדפוסי התנהגות מזיקים, ייתכן ואתם מרחיקים מעליכם אנשים איכותיים ומונעים מעצמכם קשרים עמוקים וטובים עם בן או בת הזוג.

דפוסים מזיקים יכולים להיות התפרצויות זעם, ריצוי, חוסר אמון, ערך עצמי נמוך ועוד. ללא מודעות, שיפור ותיקון הדפוסים ההרסניים הללו, לא נוכל למצוא זוגיות אמיתית.

מערכת יחסים נכונה

זוגיות אותנתית

זוגיות אותנתית הינה מטרתו של כל אדם. זוגיות שבה כל אחד מבני הזוג נותן ומקבל הכלה, הערכה, כבוד הדדי, אמפטיה והתחשבות. כך הבית הופך להיות מקום חם ונעים, מוגן ובטוח עבור שני בני הזוג. במהלך הקורס תקבלו כלים מתאימים למצוא את בן או בת הזוג המתאימים לכם ביותר כדי שתוכלו לזכות בזוגיות אותנתית אמיתית לחיים מאושרים יחדיו.

 

לסיכום

לקבלת כלים משמעותיים לחיים למציאת זוגיות אותנתית אמיתית אשר תעניק לכם בית בטוח, מוגן ואוהב, הכנסו לאתר מרכז מבינים זוגיות. במהלך הקורס תוכלו ללמוד הכל אודות הדפוסים ההרסניים שמנעו ממכם עד היום זוגיות חמה ואוהבת, תתנסו בסדנאות מרתקות ובאמצעות אימון אישי וקהילה תומכת תוכלו לבסוף למצוא את מה שתמיד חלמתם עליו, אהבה אמיתית.

מערכת יחסים נכונה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.