מדוע כדאי לכם לרכוש שירותי בדיקת PCR פרטית?

תוכן עניינים

מגפת הקורונה הפוקדת אותנו מזה שנתיים, פגעה ברבים והביאה לנזקים רבים. כחלק מניסיון לנהל שגרת חיים נורמטיבית, נאלצים ישראלים רבים להיבדק מעת לעת ואף לאחרונה בצורה דחופה בשל נתוני התחלואה הנמצאים בעלייה קיצונית. שירותי בדיקת PCR פרטית יכולים לסייע לכם רבות ולהקל עליכם בתוך השגרה הלא שגרתית הזאת.

 

תחסכו לכם תורים ארוכים וזמן רב

התורים לביצוע בדיקות הפכו לארוכים ובלתי נסבלים. המדיניות החדשה מקשה על מרבית הישראלים היות ומאפשרת בדיקות PCR רק עבור נבדקים מעל לגיל 60 או בקבוצת סיכון. שאר המעוניינים להיבדק ואינם נכללים בקבוצות הייעודיות לבדיקת PCR, יאלצו להמתין בתורים ארוכים לביצוע בדיקת אנטיגן מוסדית, או יצטרכו לקנות בדיקת אנטיגן ביתית (בדיקות אשר קיים מחסור חמור בהן ברשתות הפארם והשיווק).

רכישה של שירותי בדיקת PCR פרטית תאפשר לכם להקל על חייכם ולחסוך זמן רב. את הבדיקה הפרטית תוכלו להזמין בזמן קבוע מראש ושיגיעו אליכם עד הבית. כך תמנעו מהמתנה ממושכת בתורים ארוכים או ממעבר מחנות לחנות בניסיון לרכוש את הבדיקה הביתית.

 

בדיקה אמינה לשמירה על בריאותכם

כאמור, מי שאינו בקבוצת הסיכון (בעל מחלות רקע או מעל לגיל 60) יצטרך להסתפק בביצוע בדיקת אנטיגן בלבד. בדיקות האנטיגן אומנם מקובלות על ידי משרד הבריאות, אך רמת אמינותן נמוכה ואף משוערת לרמת אמינות של כ-60% בלבד. במידה ותחליטו לרכוש שירותי בדיקות PCR פרטיות, לא רק שלא תצטרכו להסתפק בבדיקות בעלות רמות אמינות נמוכה, אלא גם תוכלו להנות מביצוע בדיקת קורונה בבית בצורה נוחה. בדיקת ה-PCR הפרטית הינה בדיקה אמינה ברמה גבוהה במיוחד (מעל ל-99%) ולכן תוכלו גם להרגיש בטוח יותר, במיוחד במידה ונחשפתם לחולה מאומת למשך זמן רב.

 

יחסוך לכם כסף

הבדיקה הפרטית תעלה לכם כסף, אך כסף זה לא ישתווה לכסף שתוציאו על בדיקות האנטיגן. כיום, מרבית הנבדקים יפנו לבדיקת אנטיגן ביתית אשר תעלה להם לא מעט, וגם תהיה בעלת רמת אמינות נמוכה, ולכן יתכן ויצטרכו יותר מבדיקה אחת על מנת לאשש את תוצאות הבדיקה שהתקבלו. אלו שירצו לחסוך את עלות רכישת הבדיקות הביתיות, יאלצו להמתין בתור שעות ארוכות על מנת לבצע את בדיקת האנטיגן המוסדית. הזמן שתבזבזו במתנה בתורי הבדיקות, או בחיפוש אחר בדיקות אנטיגן ביתיות, יעלה לכם יותר מרכישת שירותי בדיקת PCR פרטית ישירות לביתכם.

 

תהיו חופשיים מתלות

מדיניות הבדיקות משתנה בצורה תכופה, וכן זמני קבלת תוצאות הבדיקות מתארכות יותר ויותר. בשל זאת, ישראלים רבים נאלצים להישאר בבידוד ימים רבים ללא צורך, רק בגלל שממתינים לתוצאות הבדיקה שלהם. הזמנת שירותי בדיקות PCR פרטיות יעזרו לכם שלא להיות תלויים בזמני ההמתנה לתוצאות הבדיקה או במדיניות הבדיקות המשתנה, וכך תוכלו להיות בראש שקט.

בדיקת PCR

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.