מהי זוגיות בריאה ואיך ניתן למדוד את זה

תוכן עניינים

מערכות זוגיות מלוות בתחושות ובאתגרים שונים, ולא פעם בלב מערכת יחסים מתמשכת אנחנו עלולים לשאול את עצמנו האם אנחנו בזוגיות בריאה? השאלה הזו קצת קשה לתשובה אבל בכל נסינו לתת לכם 4 סימנים

שיוכלו לאותת לכם שאתם נמצאים במערכת זוגית בריאה.

 

  • אתם מרגישים טוב ביחד

הדבר החשוב ביותר כדי לדעת שאתם נמצאים במערכת זוגית בריאה היא ההרגשה הפשוטה שלכם. האם טוב לכם במערכת הזוגית הזו? אם התשובה שלכם מהוססת, אז חשוב שתחשבו טוב מאוד האם זו מערכת היחסים שבה אתם רוצים להיות.

מערכת יחסים הדדית צריכה להיות טובה לשני הצדדים. שניכם צריכים להרגיש בה שהזוגיות הזו היא המקום שבו אתם רוצים להיות.

התחושה הזו הולכת ונבנית עם הזמן והיא לא משהו שתחושו מההתחלה, אבל חשוב מאוד שתרגישו שאתם מתקדמים. ככל שעובר הזמן הזוגיות שלכם צריכה לגרום לכם להרגיש עוד יותר טוב. אם עוד לא מצאתם את הזוגיות שלכם כנסו אל https://onlylove.co.il ותוכלו למצוא את הזוגיות הבאה שלכם.

 

  • אתם מצליחים להתגבר על משברים

זוגיות טובה היא לא זוגיות שאין בה משברים. בזוגיות טובה משברים מתרחשים וזו לא מצביע על בעיה, השאלה היא איך אתם מתאוששים מהם. אם גם אחרי משברים אתם מצליחים בצורה מהירה לחזור לעצמכם ולהבין שהמשבר היה אירוע חד פעמי, הזוגיות שלכם טובה. אל תפחדו ממשברים, תראו רק מה הדרך המהירה ביותר שאתם מצליחים לצאת מהם.

משברים הם אירוע טבעי לחלוטין בכל מערכת יחסים והתפקיד שלכם הוא רק להבין כיצד להתגבר עליהם, אם אתם מצליחים בכך אתם יכולים להיות רגועים, הזוגיות שלכם במקום טוב.

 

  • פתיחות

אחד הסימנים החשובים ביותר לזוגיות בריאה היא פתיחות הדדית. אם אתם מרגישים צורך להסתיר אחד מהשני דברים, ולא משנה בדיוק על איזה דברים מדובר, יש בזה סימן לא טוב. מנגד, אם אתם מרגישים פתוחים אחד עם השני, משתפים בהכל ומדברים על הכל בלי חשש, הזוגיות שלכם כנראה נמצאת במקום טוב. פתיחות היא אבן דרך לזוגיות בריאה.

הפתיחות הזו לא נוצרת מעצמה וחשוב שתעשו את הצעדים שיאפשרו לה להתרחש. שתפו אחד את השנייה בחוויות השונות שעוברות עליכם, בקשיים ובהתמודדויות. רק בדרך הזו תצליחו לבנות פתיחות אמיתית.

 

  • שחרור

אחת התחושות החשובות ביותר בין בני זוג היא תחושת שחרור עמוקה. אם המערכת הזוגית שלכם מכניסה אתכם ללחץ, ואתם מוצאים את עצמכם עם מחשבות מטרידות שעוטפות אתכם, אתם צריכים לחשוב על המערכת הזוגית הזו. מערכת זוגית בריאה מלווה בתחושת שחרור עמוקה, שבה אתם מרגישים נינוחים ומשוחררים אחד עם השני.

 

לסיכום

מערכת זוגית בריאה מלווה בפתיחות הדדית ובתחושת שחרור משותפת. אם אתם מרגישים כך במערכת הזוגית שלכם ומצליחים לצלוח את המשברים המשותפים בצורה טובה, אתם במקום טוב. המערכת הזוגית שלכם בריאה.

גבר ואישה

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.