מהן הסגולות המרפאות של תה

תוכן עניינים

כולנו יודעים שתה נחשב למשקה ייחודי שניתן לטפל באמצעותו בכל מיני בעיות רפואיות, אבל לא כולם מכירים באופן מעמיק בסגולות המרפאות של התה. עובדה זו גרמה לנו לבחון את העניין באופן מעמיק ולשוחח עם מי שחקרו את הנושא מקרוב. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד מה הן הסגולות הללו שעומדות מאחורי המשקה הייחודי.

 

סגולות המרפא באות לידי ביטוי בסוגי התה השונים

רגע לפני שנציג בפניכם את סגולות המרפא, עליכם לדעת כי אלו נובעות מתוך צמחים שונים שנמצאים בתיונים המגוונים שמשווקים בחנויות השונות. כך שבעצם, הסגולות של תה מרווה שונות מאלו של תה רוזמרין וכן הלאה. בחרנו להציג בפניכם את הסגולות של משקאות התה הנפוצים ביותר, כדי שתוכלו להשתמש באינפורמציה הנוכחית לטיפול עצמי בעת הצורך. בשורות הבאות יוצג בפניכם מידע מפורט אודות הסגולות המרפאות של התיונים הבאים:

  • תה מרווה
  • תה רוזמרין
  • תה נענע
  • תה שמיר

סגולות המרפא באות לידי ביטוי בסוגי התה השונים

תה מרווה

התה הנפוץ ביותר שניתן לראות על מדפי חנויות התה הוא תה המרווה. אם תגיעו בקרוב אל חנות תה, כדאי שתחפשו את תה המרווה של תה עדנים. שכן, מדובר בחליטת תה שמאפשרת לטפל בהזעת יתר, בהקלה על כאבים בעת התפתחות של דלקת בגרון ובכלל, הוא מאפשר לקטול סוגים שונים של חיידקים שהצטברו במקומות שונים בגוף.

תה מרווה

תה רוזמרין

הסגולות של תה הרוזמרין יקלו על מי מכם שסובלים מכאב ראש לעיתים קרובות. שכן, שתייה של תה זה מסייעת בהפחתת הכאבים. אם לא די בכך, היא גם מביאה לשמירה מיטבית על הזיכרון. ניתן להכין את התה תוך שימוש בחליטת רוזמרין במים חמימים למשך עשר דקות. שימו לב כי השארת החליטה בתוך המים הינה חיונית וחשוב לקיים אותה בכל פעם שמוזגים תה מסוג זה.

 

תה נענע

התה המוכר לכולנו נחשב למשקה שעוזר בכל הנוגע למערכת העיכול. מי מכם שחווים כעת בעיות בקיבה צריכים להכין תה מרענן עם נענע שיאפשר להביא להקלה בתסמינים השונים. שימו לב כי ההמלצה היא לשתות 3 ספלים של תה נענע ביום ולא יותר מכך.

 

תה שמיר

התה האחרון שנבחר להופיע במדריך הנוכחי הוא תה השמיר. מדובר בצמח שידוע כמרדים ומרגיע. כך שאם אתם חווים תחושת לחץ או חרדה – זה הפתרון עבורכם. התה נחשב גם כיעיל להרגעה של כאבי חניכיים בקרב תינוקות שהשיניים שלהן בשלבי צמיחה ראשוניים.

 

לסיום

מדריך זה ריכז בפניכם את סגולות המרפא של סוגי התה השונים. בשלב זה ידוע לכם שלכל תה יש סגולות מרפא משלו, כך שנותר לכם רק לבחור את התה המתאים למצב הרפואי הנוכחי שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תדעו לטפל בעצמכם באמצעות שתייה של כוס תה המתאימה לתסמינים שאתם חווים.

מהן הסגולות המרפאות של תה

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.