מה את קונה לעצמך ליום האהבה? החשיבות של אהבה עצמית

תוכן עניינים

יום האהבה קרב ובא וכל מי שבזוגיות כבר חושב על איזה מתנה לקנות לבן או בת הזוג. אבל מה עושים כל הרווקים שבינינו? האם לא מגיע גם לנו מתנה? הרי אם לא נאהב אותנו אז אף אחד אחר לא יאהב. אין שום מניעה לקנות לעצמנו מתנה לכבוד יום האהבה שכן אהבה עצמית היא חשובה, מעניקה לנו בטחון ומונעת מאיתנו תחושה של בדידות.

 

אז מה אפשר לקנות לעצמנו

האמת שמכל האנשים, אנחנו מכירים את עצמנו ויודעים הכי טוב מה לקנות. אין שום חוקים, זאת יכולה להיות מתנה פשוטה וצנועה ועד מתנה מפנקת ויוקרתית. מבחר של מתנות ליום האהבה קיים בכל מקום: חנויות, קניונים ואינטרנט. תחשבו על כל פריט שרציתם לרכוש לעצמכם בכמה חודשים האחרונים ולא מצאתם סיבה להוציא על זה כסף אז עכשיו תהיה לכם סיבה מצוינת- לקנות לעצמכם את אותו פריט לכבוד יום האהבה.

 

אהבה עצמית

אם אתם לא נמצאים בזוגיות כבר תקופה ארוכה, אז בעצם אין לכם הזדמנות לקבל מתנות או לתת מתנות לבחיר/ת ליבכם. אתם עלולים להרגיש בודדים ולא נאהבים מה שיגביר את תחושת התסכול וימנע ממכם להניע את עצמכם כדי לחפש קשרים חדשים. אהבה עצמית היא מאד חשובה, ישנם אנשים שנמצאים בזוגיות אך לא אוהבים את עצמם ובעצם הם לא מאושרים. כדי לחיות בזוגיות מאושרת צריך קודם כל לאהוב את עצמנו לפני שיהיה לנו מקום לאהוב מישהו אחר כי המישהו האחר הזה תמיד יכול ללכת ואז שוב תהיו לבד.

 

איך מיישמים אהבה עצמית

הדבר הכי חשוב הוא קודם כל לחשוב את זה, לומר לנו בלב שאנחנו אוהבים את עצמנו ושאנחנו מאושרים. אחד כך כדי ליישם את זה צריך לנקוט כמה פעולות פשוטות באופן שגרתי. קודם כל, תקפידו לצאת לבלות לפחות פעם בשבוע, אפשר ללכת לשתות קפה, לאכול צהרים במסעדה או אפילו ללכת לקולנוע לראות סרט לבד. מעבר לכך, תפנקו את עצמכם במתנות. אל תחכו שמישהו אחר יקנה לכם משהו שאתם אוהבים. יום האהבה זאת הזדמנות  נהדרת להעניק לעצמכם מתנה מבלי להרגיש רגשות אשם.

 

לסיכום

יום האהבה מתקרב וגם לרווקים בקהל זאת הזדמנות לרכוש מתנה מיוחדת. זה לא רק יום לזוגות ולכל אחד מגיע מתנה. תחשבו על כל דבר שרציתם לרכוש אבל הרגיש לכם כמשהו לא נחוץ-מותרה, עכשיו זה בדיוק הזמן לקנות את זה. אל תתחשבנו, תחשבו כאילו אתם קונים מתנה למישהו אחר, תחפשו במיטב החנויות תארזו בקופסה יפה או שקית מהודרת. כדי אפילו להזמין לכם ארוחה טובה הביתה באותו היום כדי להרגיש את החגיגיות של היום. ברגע שתזמנו לעצמכם טוב אז הטוב יגיע וביום האהבה הבא אולי תמצאו את עצמכם כבר בזוגיות.

מתנות

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.