מה הוא שיווק דיגיטלי?

תוכן עניינים

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא פעם על שיווק דיגיטלי והיתרונות שלו. לפעמים נדמה לנו כי מרבית האוכלוסייה בעולם עוסקת בתחום הזה אבל מצד שני, נדמה לנו שיש רוב מוחלט שלא יודע בכלל במה מדובר. כדי להגיע למסקנה בנושא, יצאנו לבדוק מה זה בכלל שיווק דיגיטלי? ולמה כולם מסביב מדברים עליו? הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שרציתם לדעת אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנוגע להליך של שיווק דיגיטלי. נגלה לכם כי אלו בעלי עסקים מתחומים שונים שבחרו לפרסם את העסק שלהם בפלטפורמה זו. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת ובו כתבנו כי אנו זקוקים לעזרת הציבור. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 40 אנשים ששמחו לקחת חלק במדריך. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בנושא.

 

אז מה זה שיווק דיגיטלי?

יכול להיות ששמעתם לא פעם על שיווק דיגיטלי או בשמו הלועזי – DIGITAL MARKETING. מדובר בעצם במונח די רחב שמתאר את כל השיווק שמתרחב באינטרנט (כלומר – פרסום שמתקיים ברדיו, בעיתונים או בטלוויזיה לא נכלל בקטגוריה זו). השיווק הדיגיטלי נמצא מסביבכם ואתם חיים אותו מבלי שאתם בכלל שמים לב. שכן, סביר להניח שנתקלתם לאחרונה בהליך שיווק שכזה לספרים, קרם פנים או אפילו שמנים אתריים. הערוצים המוכרים ביותר שבהם מבצעים את השיווק הם אלה:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • מייל ועוד

 

מי משתמש בשיווק הדיגיטלי?

חברות גדולות וגם ארגונים ענקיים מכל רחבי הארץ והעולם עושים שימוש בערוצים דיגיטליים כדי לבצע הליך של שיווק כזה שנעשה בשיתוף A-WEB שיווק דיגיטלי. שכן, מדובר בשיווק איכותי ועצמתי שמאפשר להגיע בקלות אל לקוחות חדשים שמתעניינים במוצרים או בשירות שניתן מטעם החברה או הארגון המדובר.

 

למה כולם בוחרים בשיווק הדיגיטלי?

האינטרנט הוא כלי חזק ביותר. שכן, כולם נמצאים בו (וזאת בניגוד לרדיו ולטלוויזיה). כך שרבים בוחרים לבצע הליך של שיווק דיגיטלי על פני שיווק מסורתי שכולל את הערוצים האחרים. אם תחשבו על זה לרגע, אתם רכשתם לא פעם מוצרים או שירות מסוים לאחר שקפצה לכם הודעה באתר מסוים או לאחר שקיבלתם מייל שקידם חנות כלשהי. כך שאתם בעצם לקחתם חלק בהליך של השיווק הזה מבלי שבכלל ידעתם על כך.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה זה שיווק דיגיטלי ולמה כולם בוחרים בו. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים להעביר אותו הלאה לכל דורש ולהעלות את המודעות בתחום. שכן, נדמה שחל מעט בלבול בקרב האוכלוסייה והגיע הזמן שמישהו יעשה פה סדר. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

 

נתונים

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.