מה ניתן להפיק מאימון עם גומיות התנגדות

תוכן עניינים

בעקבות המגיפה רבים הכירו את הנפלאות של האימונים הביתיים.

הם מאפשרים לשמור על כושר גופני ברמה דיי גבוהה, ללא הצורך של יציאה מהבית ובעיקר ללא הוצאות כספיות מיותרות.

אבל, אחרי תקופה ארוכה שכבר הגענו לכושר יחסית יציב, התרגילים שלנו כבר לא מהווים עבורנו אתגר ולכן הגיע הזמן לשדרג קצת את האימונים עם הטרנד החם הבא – גומיות התנגדות.

חשוב לזכור, הגוף שלנו הוא בעל זיכרון לטווח ארוך. משמע, כאשר נתרגל יותר ויותר טכניקות ואימונים, לאט נראה שנהיה לנו יותר קל לבצע אותם. אבל, באותה מידה בגלל שכבר אין לנו כל כך אתגר אז אנחנו גם לא נראה שיפור מתמשך בכושר הגופני, אלא נהיה במצב ביניים. לכן, הכנסת גומיות התנגדות לשגרת האימונים שלנו, לא רק תרענן אותם, אלא גם תביא לכדיי התייעלות.

 

מהן גומיות התנגדות

גומיות התנגדות הן בעצם רצועות ארוכות מגומי, אשר בקצותיהן יש משטחים שמטרתם להתקבע בעזרת כפות הרגליים והידיים שלנו. כך בעצם אנחנו לא צריכים להיתמך בעת האימון על ידי כיסא, קיר או כל רהיט אחר (מה שמגביר את מידת הבטיחות של השימוש בהן כמובן).

עם הגומיות נוכל לבצע אימונים שונים לשם הגברת עצימות האימון ולשם הגברת התועלת שלהם. לכן, נוכל לבצע אימונים שעובדים על טכניקה, אימוני פילאטיס וכמובן אימון שרירי ליבה.

 

מה נפיק מהן

  1. שרירי ליבה

המטרה העיקרית של גומיות אלו הן חיזוק שרירי הליבה. נוכל לשדרג כל אימון עמן ונשים לב שיש לנו יציבות הרבה יותר חזקה, שרידות לאורך זמן והרבה יותר כוח באופן משמעותי בכל אימון של 15 דקות בלבד, ובכל פעולה בחיינו הדורשת התאמצות של שרירים אלו.

 

  1. מסת שריר

לצד שרירי הליבה, נוכל עם אימוני טכניקה בשילוב הגומיות, לראות כיצד מסת השריר שלנו עולה בדיוק במקומות הנכונים. הדבר לא רק מקנה לנו נראות מחוטבת ובריאה, אלא משקל תקין, כוח גדול יותר לכל מיני פעולות והתייעלות כללית בחיי היום יום.

 

  1. התמדה

לבסוף, בגלל שהגומיות מאפשרות לנו לבצע אימונים כמעט מכל סוג, בכל מיני דרגות קושי ובאיזה תזמון שנרצה, נוכל לראות כי יש לנו הרבה יותר רצון להתאמן. הגומיות מאפשרות לנו לרענן את שגרת האימונים שלנו ובכל פעם לעשות משהו אחר. הדבר מביא לכדיי התמדה לטווח הרחוק ובריאות הגוף לאורך זמן.

 

לסיכום

אם אנחנו רוצים לרענן את שגרת האימונים, או שאנחנו מחפשים כיצד להגביר את מידת הקושי של האימונים התכופים שלנו, אז גומיות התנגדות הן הפתרון המושלם. הגומיות מעוצבות במיוחד כך שלא נידרש בשום פריט חוץ מהן, והן בטיחותיות ביותר. נוכל לבצע עמן כמעט כל אימון ונראה כיצד הסיבולת שלנו עולה, כמו גם ההתמדה ומסת השריר.

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.