4 מרכיבים טבעיים הבריאים לעור הפנים

תוכן עניינים

שגרת הטיפוח לגופינו שברה מחסומים מחשבתיים ומגדריים בעשור האחרון.

אם זה לא מפסיק, יש נדידה גדולה מאוד לכיוון הקוסמטיקה הטבעית, ובתוך זאת נכללים טיפולים באמצעות מרכיבים טבעיים שניתן ללקט מהגינה, ואפילו ממדך הירקות בסופר! אלה הם המרכיבים הטבעיים שיעשו לנו הפיכה בעור הפנים, ממחוספס לחלק וממחוספס לזוהר!

 

אלו וורה

אי אפשר לשבר על קוסמטיקה טבעית מבלי לדבר על המוכר והנפוץ ביותר. צמח האלו וורה הוא הצמח המפורסם ביותר בכל הנוגע להרגעת העור. קריר, מרענן ומפוצץ במינרלים, צמח זה גם נוח מאוד לגידול ביתי ועוד יותר נוח לקצירה ויישום מידי על עור הפנים שלנו. ריפוי פצעים, עור שרוף והזנת לחות הם רק חלק מהסגולות של צמח הפלא הזה.

 

מלפפון

ירק פלא שאינו מוערך מספיק. במחיר של 3 ₪ לקילו, את מקבלים ממלפפון הרבה יותר ממה שאתם יכולי לדמיין. פרוסת מלפפון על כל עין היא אינה בגדר מיתוס, אלא עובדה. מלפפון הוא ירק גדוש במינרלים, נוזלים ואלקטרוליטים. כל אחד מהם יכול להירתם לטובת גופני ועור הפנים באמצעות צריכה שונה:

  1. פרוסת מלפפון על כלך עין תחייה את העור מסביב ותסייע להעלים כתמי עייפות.
  2. מספר פרוסות מלפפון במים תספק לכם מנה הגונה של אלקטרוליטים.
  3. אחרי שפרסנו את קליפת המלפפון, ולקחנו מספר פרוסות לעינינו, טחינת המלפפון לכדי מיץ יספק לנו שפע של מינרלים וחומרים מייצבים למערכת החיסונית

 

לימון ודבש

מי היה מאמין שהצמד הזה יהיה מושלם בעוד תרחישים מלבד שתייה חמה. ערבוב של 2 כפות דבש וצי לימון סחוט, יהפכו אחרי פעולת ערבוב למסכת פנים נפלאה שתקנה לעורכם מראה מתוח, חלק ובוהק. השאירו את המסכה על עור הפנים במשך 10 דקות ולאחר מכן שטפו אותה וצאו ליומכם. אל תתפלאו אם תסובבו כמה ראשים במהלך היום.

 

שמן קוקוס

הרחק ממלכת סיאם ומזרח אסיה, שמן הקוקוס מכה גלים בכל העולם. השמן מאגוז הפלא מלא בחומרים מזינים, מינרלים וויטמינים. לא רק לבישול, אלא גם לעור הפנים ואפילו לשיער ולקרקפת שלנו, לשמן קוקס יש סגולות ריפוי מדהימות שמתחברות נהדר עם הזנת עור הפנים בלחות, ויטמינים ומראה זוהר.

 

אל תעשו סלט

אל תשכחו, שכל מרכיבים אלו נמצאים בכתה זו בגדר המלצה לניסוי וטעיה. לרוקחות הטבעית יש אינספור אפשרויות, ולא בהכרח מומלץ לערבב מרכיבים לכדי מרכיב – על אחד. מומלץ מאוד לעבור על מדריכי רוקחות וקוסמטיקה טבעיים כדי למצוא את המרכיבים שיהיו טובים ביותר עבור עור הפנים שלכם.

המחשבה שאמורה להוליך את חשיבתכם היא קודם כל – האם אתם אלרגיים למרכיב אותו אתם רוצים לנסות.  לאחר מכן, חפשו מדריכים ומתכונים לרקיחות שיסייעו לעור הפנים שלכם להשתקם ולהשתפר. אז קדימה, פתחו את המקרר ושיהיה בהצלחה.

מסכה

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.