נשבר הגב? כך תטפלו בזה

תוכן עניינים

כל אחד ואחת מכירים את הרגע הזה שבו הגב נשבר. זה יכול לקרות תוך רגע אחד קצר או לאחר זמן ממושך. מצב זה בא לידי ביטוי בקרב אנשים רבים מסיבות שונות. יש מי שהכאב מגיע אצלו בעקבות עומס פיזי, בעוד אצל אחרים, זהו עומס נפשי שנותן את אותותיו. יצאנו לבדוק איך אפשר לטפל בגב "שבור" וחזרנו עם כל האפשרויות שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את המומחים שעומדים מאחורי המדריך הכואב הזה

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנוגע לגב כאוב. מדובר במי שחוו את המצב הלא נעים הזה ממש לאחרונה והם מצאו דרך ממש טובה לטפל בו. הגענו אל אותם אנשים לאחר ששלחנו סקר מקיף בנושא בקבוצות פייסבוק שונות וביקשנו ממי שעונים על הקריטריונים הבאים, לספר לנו איך הם טיפלו בעצמם:

  • גברים ונשים מעל גיל 25
  • מי שחוו כאב גב לאחרונה
  • מי שמצאו דרך טובה לטפל בכאב ולהעלים אותו

בשורות הבאות נציג בפניכם את 2 דרכי הטיפול שהתגלו כנפוצות. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שלקחו חלק בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חיונית ביותר בנושא.

 

נשבר הגב? זו דרך הטיפול של שי

שי הציע לנו לתאם תור בהול לקבלת עיסוי רקמות עמוק. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שזו דרך מעולה לטפל בגב שלכם, אבל היא לא היחידה. שכן, יש המון עיסויים שיכולים להקל על כאב הגב. זה יכול להיות עיסוי משולב, עיסוי תאילנדי ואפילו רפלקסולוגיה. כל אלו ישפרו את מצב הרוח ואת כאב הגב שלכם פלאים.

 

בחירה נכונה במעסה

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך ה – 2 לטיפול בגב כאוב, עליכם לדעת כי קיבלנו לא מעט המלצות להגעה אל מטפל מוסמך ומומלץ. הרי יש כל מיני מטפלים בשוק, ואתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים במי שמבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. ההמלצה של אלו שסייעו לנו היא לבדוק פרטים אודות המטפל הנבחר ברשת ולקרוא כמה שיותר חוות דעת שנכתבו אודותיו. כך תוכלו להכיר את המטפל פחות או יותר ולהבין מי הוא והאם הוא מתאים לכם.

 

נשבר הגב? זו דרך הטיפול של דביר

דביר ציין בפנינו שטיפול טוב באמת לגב יבוא לידי ביטוי באמצעות יום חופש ומנוחה מלאה. לדבריו, כל עוד לא מדובר בכאב חמור, אתם יכולים פשוט לנוח בבית, להניח כרית חמה על הגב ולראות סרטים או סדרות בטלוויזיה. אם המצב יחמיר, תמיד אפשר לתאם תור לעיסוי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לטפל בגב שבור מכאבים. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק ליישם את הדרך המתאימה. שיהיה בהצלחה!

טיפול רפואי

 

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.