תיכנסו למיינדסט: 3 דרכים לסדר את הראש

תוכן עניינים

כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו הוא מבין שיש לו צורך בעצירה של השגרה השוחקת כדי לסדר לרגע את הראש. מצב זה אירע לנו ממש לאחרונה והבנו שאנחנו צריכים לבדוק דרכים שונות שיאפשרו לנו לסדר את עצמנו ולהגיע להחלטה בנוגע להתפתחות אישית, מקצועית ומשפחתית. אם אתם רוצים לדעת מהן הדרכים הללו, בטח תשמחו לשמוע שיצאנו לבדוק עבורנו ועבורכם את הדרכים הללו וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

תכירו קודם כל את האנשים שעזרו לנו להגיע אל הדרכים הנבחרות

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים לגבי הדרכים שיאפשרו לכם לסדר את הראש, אתם צריכים לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. מדריך זה נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בסידור הראש. שכן, הם עושים זאת אחת לתקופה.

הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר קצר בקבוצת פייסבוק שעוסקת בחיבור עצמי ובהתחדשות. לשמחתנו, מעל ל – 300 איש הגיבו והציגו בפנינו את הדרכים שלהם לסדר את הראש. עברנו על כל הדרכים שהוצעו בסקר ובחרנו את ה – 3 שהוצעו מספר רב של פעמים. הן אלו שיוצגו בפניכם בשורות הבאות.

 

רוצים לסדר את הראש? תכירו את דרך מספר 1

אם אתם רוצים לסדר את הראש בקלות, מבלי לשנות את השגרה שלכם יותר מידי, אתם צריכים לשים אוזניות ולשמוע פודקאסט התפתחות מומלץ. כזה שאחרים שמעו בעבר ואמרו שמדובר בפודקאסט שמשנה חיים באופן משמעותי. אם אינכם יודעים איך להגיע אל פודקאסט כזה, כדאי שתדעו שתמיד ניתן לערוך בירור בפלטפורמות שונות אל מול גולשים אחרים. הנה כמה פלטפורמות שיקלו עליכם בחיפוש אחר מידע:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

רוצים לסדר את הראש? תכירו את דרך מספר 2

אם אתם רוצים לסדר את הראש, אתם צריכים להכיר את הדרך שהומלצה על ידי הרבה אנשים – טיול לחו"ל. יש מי שנסעו קרוב, לחופים של סיני. שם הם קראו ספר, התחברו לעצמם וסידרו את הראש בשקט, הרחק מההמון.

 

רוצים לסדר את הראש? תכירו את דרך מספר 3

הדרך ה – 3 שתאפשר לכם לסדר את הראש היא באמצעות עלייה על בגדי ספורט. מסתבר שיש מי שבוחרים לתרגל יוגה, פילאטיס, ריצה, שחייה וסוגי ספורט נוספים משום שאלו מאפשרים להם לסדר את הראש. מסתבר שיש כל מיני תובנות שעולות אחרי אימון שחוסכות שעות של התבודדות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לסדר את הראש ולהבין איך אתם יכולים להתחבר לעצמכם ולשנות דברים שונים בחיים האישיים שלכם. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר וליישם אותה. נאחל לכם, קוראים יקרים, שתבחרו את הדרך הנכונה לכם ביותר ושיהיה בהצלחה!

הלך רוח

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.