מה החשיבות של מזרן איכותי לבריאות היציבה שלנו?

תוכן עניינים

מזרן השינה שלנו הוא פריט שאנחנו צמודים אליו לפחות 6 שעות ביממה. אנחנו שוכבים עליו כמעט ממחצית חיינו ואנחנו מחליפים אותו לעיתים רחוקות ורק באירועים מיוחדים כמו מעבר דירה או הרס מוחלט של המזרן. לכן חשוב מאוד לדעת יותר על המזרן שעליו אנחנו מניחים את הגוף שלנו בסוף היום ולוודא שהוא משרת אותו ולא פוגע בנו.

 

מזרן טוב הוא השקעה טובה

מזרן שינה טוב ואיכותי מספק לכם שמירה על הגב ועמוד השדרה, על יציבה תקינה, שינה מספקת וטובה, חיוניות השרירים וכל אלו כמובן משפיעים על מצב הרוח, הפרודוקטיביות שלכם ומצב התפקוד שלכם לאורך היום. "החשיבות של מזרן טוב היא קודם כל הבריאות" אומרים לנו ענק מותגי המזרנים בקדימה. אנשים חושבים שמזרן יקר הוא מותרות שהם לא יכולים להרשות לעצמם או שצריך להגיע למצב כלכלי מסוים בשביל לרכוש אותו – אנחנו אומרים: תשנו טוב, תתפקדו טוב.

 

אז מהו בכלל מזרן טוב ואיך יודעים שהוא טוב?

היום קיימים מגוון מזרנים המשלבים טכנולוגיות חכמות, ריפודים אורתופדים, בגדלים שונים, בעובי משתנה, עם ריפודים וציפויים וסוגי בדים שונים. מזרן עם קפיצי, ריפוד, טיטניום ועוד הרבה טובים ואחרים. אז איך יודעים מה הכי נכון לנו?

מזרן טוב הוא מזרן שמתאים לכם. לגוף שלכם, לגב שלכם ולצרכים שלכם. אתם צריכים לשים לב להבדל בין מה אתם מורגלים ש"נוח" לכם ובין מה באמת מטיב איתכם ועושה לכם טוב. אם יש לכם בעיות גב, אתם מוזמנים לשאול מומחה או רופא.

 

מזרנים היפואלרגנים – הטרנד החדש של עולם הקיימות:

טרנד הקיימות כאן בשביל להישאר והוא הגיע גם לעולם המזרנים וחדרי השינה שלנו. אחד המזרנים הכי נמכרים היום הוא מזרן היפואלרגני שמשלב קפיצים. הוא בעובי של 23 ס"מ שזה בערך הממוצע של המזרנים. המזרן כולו עטוף בבד מסוג סאטן בצפיפות גבוהה היתרונות שלו שהוא נושם, נעים ודוחה זיעה. הוא תפור כולו בתפירה קווילט איכותית ועמוקה מעוצב בסכנון מלכותי ויוקרתי. לא פלא שהוא טרנדי ומבוקש כל כך.

 

מזרן או מזרון?

ועכשיו באמת, מה זה משנה איך אומרים את המילה? העיקר שתשנו על מוצר איכותי, שמתאים לכם ושומר על הבריאות שלכם. הוא לא צריך להיות יפה או יקר, רק להיות כזה שתוכלו לישון בו בנעימים שינה רציפה וטובה כזאת שתחזק אתכם לקראת הימים שעתידים לבוא!

 

לסיכום מזרני איכות

רבות דיברו על חשיבות השינה על החיים שלנו. אנחנו בטוחים שלכולם יש זיכרונות מהטיול או מהצבא שהם ישנו במקומות קצת פחות טובים והרגישו עד כמה זה משמעותי לחזור חזרה למיטה שלכם בבית. אין דבר שמשתווה על שינה טובה במיטה נעימה על מזרון שאתם אוהבים. מאחלים לכם לבלות את מחצית החיים שאתם ישנים בה במקום רך ונעים שמטיב איתכם ועם הבריאות שלכם. לילה טוב.

מִזרָן

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.