מהם היתרונות באימוץ בעלי חיים?

תוכן עניינים

כל מי שגדל בשלב כזה או אחר בחיים עם בעל חיים, יודע כמה הם מעשירים את השגרה שלנו. כמות החום והאהבה שמקבלים מחיית מחמד היא אינסופית, ולחזור הביתה אחרי יום ארוך אל כלב או חתול ששמחים לראות אותנו זו תחושה מופלאה. במאמר זה נספר לכם על היתרונות באימוץ של בעלי חיים.

 

כל מי שאי פעם גידל בעל חיים יודע

לגדל בעל חיים זו מתנה. מדובר ב להכניס למשפחה שלכם שותף פרוותי ומתוק, שילווה אתכם כלכל פינה בבית, מתכרבל איתכם כשאתם חולים, יעודד כשתהיו עצובים, ישמח בשמחה שלכם, ותמיד יתלהב מכך שתחזרו הביתה. לחזור אל כלב או חתול בסוף כל יום זה תענוג אמיתי – וכל מי שגידל בבית בעל חיים יכול להעיד על כך. הם מוסיפים כל כך הרבה לחיים שלנו, ורובנו לא היינו מצליחים לדמיין את החיים בלעדיהם.

חיים מאושרים יותר

 

יתרונות אימוץ בעלי חיים אל חיק המשפחה שלכם

מעבר לכך שהם חמודים ומתוקים, ובא לנו למעוך ולחבק את הפרצוף שלהם כל היום – לגידול בעלי חיים ואימוץ של חיית מחמד אל חיק המשפחה יש יתרונות רבים. בעזרת חנות חיות כמו לאב דוג חנות חיות, ניתן להעניק להם חיים מדהימים בדיוק כמו שהם מעניקים לנו. איגדנו עבורכם את היתרונות המובילים של אימוץ בעלי חיים:

חיים מאושרים יותר

מחקרים מצביעים על כך שאנשים אשר מגדלים חיות מחמד הם אנשים שמחים יותר. ואיך אפשר שלא? בעלי חיים מביאים לנו כל כל הרבה אושר ואהבה אין סופית – הם החברים הכי טובים של בני האדם, איתם באש ובמים.

ילדים בריאים יותר

ידעתם שילדים שגלים לצד בעלי חיים או עם חיית מחמד בית, מפתחים מערכת חיסונית אמידה יותר? בעזרת החשיפה אל בעלי חיים באופן שגרתי וקבוע, הילדים שגדלים לצד חיות מחמד יגדלו להיות בריאים וחזקים יותר, וחסינים ליותר מחלות מאשר ילדים שגדלו בסביבה ׳סטרילית׳ יותר ללא בעלי חיים כלל.

ילדים בריאים יותר

 

חיים רגועים יותר

גידול של חיות מחמד, וכן קירבה ואינטראקציה עם חיות מחמד מוכח מחקרית כמשהו שתורם לרוגע ולשווק, מסייע עם חרדה וסטרס ומאזן את הגוף אמוציונלית. אין מי שלא יתעודד במצבי סטרס מחיבוק עם הכלב או כריבון עם החתול.

חיים אקטיביים יותר

כשמאמצים חיה כמו כלב אל המשפחה שלכם, ומכניסים אותו לשגרת היום – החיים הופכים אקטיביים יותר. בעידן יובשני כמו היום, בו רוב הזמן אנחנו מתנוונים על כיסא מול מחשב – בעל חיים הוא מתנה עצומה אל הכושר הגופני שלנו. אנשים המגדלים כלבים בביתם, המצריכים מספר טיולים ביום וכן הוצאת אנרגיה מרובה – הם אנשים אקטיביים יותר, שזזים יותר ומוסיפים פעילות גופנית מובנית לשגרת החיים.

 

לסיכום

אימוץ של בעלי חיים אל חיק המשפחה שלכם יעשה רק טוב – הוא יהפוך את החיים שלכם לאטרקטיביים יותר ועם פעילות גופנית מרובה, יעזור לכם לגדל ילדים בריאים יותר עם מערכת חיסונית חזקה, ובאופן כללי יהפוך אתכם לאנשים מאושרים יותר.

חיים פעילים יותר

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.