הכירו שלושה סוגי קשרים לא קונבנציונליים

תוכן עניינים

יחסים עם המין השני, רומנטיקה, אינטימיות ומיניות הם אחד מהנושאים הכי מרכזיים של חיינו. הביטוי ״לא טוב האדם לבדו״ לא נקבע יש מאין. פעמים רבות בני האדם כמהים לקשר אינטימי ונעים שמאפשר להם הנאה ושחרור ואף תורם רבות לבטחון העצמי. בנוסף מחקרים רבים מדברים היום על הקשר בין מגע לבין בריאות הגוף והנפש. חיבוקים, התכרבלויות או אפילו התנסות מינית חיובית והדדית תורמים בצורה נכרת לתחושת השמחה שלנו. העניין הזה הוא למעשה מאד טכני וביולוגי – כשאנחנו מעניקים ומקבלים מגע מופרש במוח הורמון האהבה – האוקסיטוצין, הורמון מאד בריא שגורם לנו לשמחה, ובמינונים נכון תורם לאושר היומיומי שלנו.

 

קשרים לא קונבנציונליים

בקיצור אהבה זה נפלא, אך מה קורה אם אנחנו בתקופה בחיים בה לא מתאים לנו קשר רציני? מה אם אנחנו כן כמהים למגע ואינטימיות באופן מאד בריא ונעים, אך כרגע לא מתאים לנו להכנס לזוגיות רצינית? השלב הזה עבר או עובר על רבים מאיתנו. לפעמים אנחנו מושקעים בצמיחה עצמית, בעבודה או בלימודים. לעיתים זה עתה יצאנו מקשר ארוך, ולפעמים זו פשוטה לא תקופה מתאימה.

לא צריך לוותר לגמרי על המקום הזה בחיים, בגוף ובנפש שלכם. אפשר וכדאי להתנסות בקשרים אחרים, לחשוב קצת מחוץ לקופסא ולמצוא סוג של קשר שכן יהיה מדויק עבורכם בתקופה זו. אספנו עבורכם כמה אופציות ונתחיל באופציה הכי נפוצה – סטוץ! הכרויות לסטוצים אפשר לעשות היום במגוון מקומות אנחנו ממליצים על אפליקציות ואתרי הכרויות שיאפשרו לכם להגדיר מה אתם מחפשים ולמצוא בקלות מישהו או מישהי שמחפש משהו דומה.

קשרים לא שגרתיים

 

היתרונות בסטוצים

סטוץ הוא לא מילה גסה, ולמעשה אם הוא מתאים לשני הצדדים הוא יכול להיות קליל, מהנה ואפילו מעצים! סטוץ משמעו שנפגשים פעם אחת ורוב המפגש ומטרתו המרכזית הוא סביב מגע ומיניות. תוכלו לקרוא עוד מידע מעניין ולבחון דרכים להכרויות באתר הזה https://www.4date.co.il

 

מה זה חברים עם הטבות?

דרך נחמדה מאד למגע ואינטימיות יכולה להיות ממש מתחת לאף שלכם. יכול להיות שיש לכם חברה טובה שאתם בראש דומה, אבל ברור שזה לא רומנטי. חברים עם הטבות זה דבר מצוין עם יתרונות רבים. אתם כבר מכירים, תוכלו להיות כנים אחד עם השנייה בנוגע לכוונות שלכם ולנהל קשר מיני, חביב פתוח ונעים. ההצעה הזו באה עם אזהרה: אל תתאהבו, לרוב זה מפח נפש לאחד הצדדים!

מגע ואינטימיות

 

מערכות יחסים פתוחות

אי אפשר לכתוב היום מאמר על מערכות יחסים לא קונבנציונליות מבלי להתייחס למערכות יחסים פתוחות, עליהן התחלנו לשמוע הרבה לאחרונה. בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להרחיב את הראייה שלהם על מערכות יחסים זוגיות ולעצב מערכות יחסים מורכבות יותר, בהם אפשר להתאהב וגם להיות ביחסים עם יותר מאדם אחד.

חשוב שתכירו את כל האופציות השונות שיש לעולם היחסים להציע. זה שדה שכל הזמן ממשיך לגדול ולהשתכלל ולא נח על שמריו. אם תכירו אותו היטב תוכלו לבחור בקלות את סוג היחסים המתאים לכם בהתאם לשלב בחיים ולרצונות שלכם! בהצלחה!

מערכות יחסים פתוחות

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.