האם אוגרים מסוגלים לזהות בני אדם?

תוכן עניינים

בימים האחרונים אנו עדים להתנהגות מוזרה של אוגי האוגר שלנו. בכל פעם שהבן הקטן שלנו מתקרב אל הכלוב, אוגי בורח אל תוך הנסורת ומתחפר בה מבלי לזוז לזמן ממושך. עובדה זו גרמה לנו לתהות האם מדובר בפעולה שנגרמת מתוך אינסטינקט? או שמא יש שם עניין של זיהוי שגורם לו לברוח? בדקנו את הנושא עם מומחים וחזרנו עם תשובה שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

האם לאוגרים יש את היכולת לזהות בני אדם?

התשובה לשאלה המתבקשת היא כן. אוגרים יכולים להריח אותנו, בני האדם. הם לא יכולים לקרוא לנו בשם והם בדרך כלל גם לא יקפצו מרוב אושר כשננסה לקחת אותם לליטוף, אבל הם בהחלט ידעו שמדובר בבני אדם. הם רואים בנו כמי שמעניקים להם את הדברים הבאים:

  • חום ואהבה
  • מזון
  • מים

ראוי לציין כי בדקנו את הנושא וגילינו שאוגרים יכולים לזהות מצבים שבהם הם לא רוצים לקחת חלק. מדובר במצבים כמו זה שאירע עם הבן הקטן שלנו. התברר לנו שבן ה – 4 שלנו נהג לקחת את אוגי לליטוף מחניק, כזה שלא היה נעים לאוגי במיוחד. לכן, בכל פעם שמישהו התקרב אל הכלוב, אוגי ברח מיד אל מתחת לנסורת, כדי להגן על עצמו.

האם אוגרים מסוגלים לזהות בני אדם?

איך תוכלו לגרום לאוגר שלכם לזהות אתכם באופן חיובי?

סביר להניח שהבנתם כעת כי אוגי מזהה מעתה בני אדם כמי שמסוגלים לפגוע בו. אם אתם רוצים להימנע ממצב שכזה, עליכם לשים לב כי אתם מתנהלים עם האוגר שלכם בזהירות יתרה. אנחנו למדנו למשל שלא לתת לילדים שלנו לשחק עם אוגי כשאיננו בסביבה. אנו ממליצים לכם לפעול בהתאם ולבקש מהילדים רשות טרם הכנסת הידיים אל הכלוב.

כך תוכלו לאפשר לאוגר שלכם לזהות את כל בני האדם שבסביבתו באופן חיובי. שכן, הוא יידע שאתם נמצאים בסביבה כדי להעניק לו את הדברים שהוא זקוק להם ולא כדי חלילה לפגוע בו. היכנסו לקישור הבא ותוכלו לקרוא פרטים נוספים בנושא זה: http://hamster-time.co.il.

 

אין לכם עדיין אוגרים בבית? – יש לכך פתרון

אם הגעתם למדריך הנוכחי כדי להכיר את האוגרים באופן מעמיק, אך טרם אימצתם אוגר, כדאי שתדעו שיש לכך פתרון קל. אתם צריכים פשוט לפנות אל חנות חיות שנמצאת בקרבת הבית שלכם ולהשיג אוגר ואוגרת שיחיו בבית שלכם באהבה.

האם אוגרים מסוגלים לזהות בני אדם?

שימו לב לפריטים החיוניים שצריכים להיות בהישג יד בעת גידול אוגר

גידול של אוגר מצריך מכם איסוף של כל הפריטים הללו מראש:

  • כלוב
  • מתקן למים
  • שק נסורת להחלפה
  • גלגל למשחק
  • אוכל מתאים

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כי אוגרים מסוגלים לזהות בני אדם באופן מסוים. כעת, נותר לכם רק להתנהג אל האוגרים שלכם בזהירות יתרה, כדי שהם יזהו ויזכרו אתכם על הצד הטוב ביותר.

האם אוגרים מסוגלים לזהות בני אדם?

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.