איזה אזור נחשב הכי פופולרי בברלין?

תוכן עניינים

היא נמנית בין בירות אירופה הפופולריות ביותר בקרב מבקרים מכל קצוות תבל וככזו היא מושכת אליה לא מעט אורחים מישראל, אז אם גם אתם להוטים להכיר את העיר התוססת, כדאי שתשריינו מקום לינה, כי המלונות השווים ביותר אוזלים מהר. מהו האזור הכי פופולרי ואיפה תמצאו מלונות בתקציב נמוך? כל התשובות ממש כאן.

 

מלונות בברלין

יש הטוענים כי למרות שבירות אירופה דומות זו לזו, ברלין היא המיוחדת מכולן והבאזז שאופף אותה מוצדק – יש בה מהכל מהכל, כך שהיא מתאימה לכל סגנון של חופשה, כל הרכב מטיילים וכל עונה בשנה. לכן כל שנותר לעשות הוא לבחור מקום לינה.

למרבה השמחה, גם כאן היא לא מאכזבת וישנם שלל מלונות בטווח מחירים רחב וסגנונות מגוונים, כך שתוכלו לבחור את המלון המושלם עבורכם מבלי להתפשר. לפרטים נוספים על לינה בברלין וטיפים שימושיים בקרו כאן https://myberlin.co.il ובינתיים… איפה הכי כדאי לישון?

ברלין

ברלין למתחילים ומי שרוצים להיות קרובים להכל – Mitte and Hackescher Markt

לינה במרכז ברלין תאפשר לכם להגיע לכל האטרקציות המרכזיות בלי להיעזר בתחבורה ציבורית, מה שיחסוך לכם לא מעט כסף וזמן ויתקזז עם מחירי המלונות באזור, שהינם באופן טבעי גבוהים מהממוצע בעיר. ככזה, רובע מיטה מתאים לכל מי שרוצה להספיק כמה שיותר בזמן קצר, צעירים שרוצים להיות קרובים למוקדי בילוי ומשפחות עם ילדים.

 

שפע אטרקציות, לצד שקט ושלווה – Prenzlauer Berg

אזור זה מתאים למי שרוצים להיות קרובים למוקדי בילוי ואתרים מעניינים, מבלי להתפשר על שנת לילה ערבה בלי יותר מדי רעש והמולה. שכונה פרנצלאואר נחשבת לפחות מתויירת, אם כי האווירה בה מגניבה למדי ונוסף למוקדי עניין, היא ידועה בזכות מסעדות מעולות, סמטאות ציוריות, שווקים ופינות חמד נהדרות.

ברלין

לחובבי שופינג – Schöneberg

אם אתם רוצים ליהנות משופינג איכותי, זהו ללא ספק האזור לשהות בו, עם חנויות מעולות (כולל חנות הכלבו המפורסמת של ברלין KaDeWe), מאפיות בוטיק משובחות ולא מעט מוסדות קולינריים ברמה גבוהה. מה שבטוח, אם שונברג הוא האזור המועדף עליכם, השאירו מקום במזוודה ובקיבה.

 

מלונות בתקציב נמוך – Friedrichshain

אם חשבתם שחופשה ביעד אטרקטיבי כמו ברלין שמורה לעשירים בלבד, תחשבו שוב. יש לא מעט מקומות אירוח זולים וחלק גדול מהם מתרכזים בפרידריכסהיין. אומנם לא מדובר במרכז העיר, אך יש תחבורה ציבורית מעולה והאזור עצמו סופר מעניין, עם המון בתי קפה מעולים, חנויות וינטג', ברים וסצנת חיי לילה תוססת שתפתיע אתכם לטובה.

לסיכומו של דבר, כל חופשה בברלין תהיה בלתי נשכחת כי ברלין מדהימה, אבל כדי ליהנות באמת כדאי שתבחרו מלון שנמצא בקרבת מקומות העניין שתרצו לבקר בהם ובהתאם לתקציב שאתם מוכנים להוציא. למרבה השמחה, ההיצע כה גדול, כך שאין סיבה להתפשר.

ברלין

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.