באילו מקרים יצטרך השרברב לבצע איתור נזילות?

תוכן עניינים

גילוי של נזילה בבית נחשב לעניין נפוץ שמתרחש לא פעם בבתי אב רבים ומשרדים שונים. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להבין באילו מקרים השרברב שמגיע אל המקום יצטרך לבצע הליך של איתור נזילות. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל הפרטים בנושא.

 

איתור נזילות – מה זה אומר בכלל?

יכול מאוד להיות שהגעתם לכאן מבלי לדעת בכלל מה זה אומר "איתור נזילות". שכן, רבים מאתנו מכירים את הרגע הזה שבו הם מגלים שיש נזילה בניאגרה שבשירותים או מהברז שבכיור. אלה לא נחשבים מצבים שמצריכים הליך של איתור נזילות. האיתור הינו הליך שמתבצע במצבים שבהם הנזילה היא סמויה. כלומר, לא ניתן לראות אותה בעין. במצב שכזה, יש צורך בשימוש בכלים מיוחדים שיביאו לאיתור הנזילה במהירות.

איתור נזילות

המקרים שבהם יהיה צורך בביצוע הליך של איתור נזילות

המקרה הנפוץ ביותר שמצריך מהשרברב לבצע את הליך איתור הנזילות מתרחש מבעד לקירות הבית. במקרים אחרים, מדובר בנזילה שמתרחשת מתחת לבלטות. ראוי לציין כי נזילות אלו מתרחשות מבלי שאנו שמים לב. הגילוי אודות הנזילה בא לידי ביטוי לא פעם בחשבון המים התקופתי שמדליק נורת אזהרה.

שכן, הוא מציג חיוב גבוה בהרבה מהרגיל. אם אתם סוברים כי יש לכם צורך באיתור נזילות, עליכם לפנות אל שכנים, מכרים או קרובי משפחה. שכן, הם ימליצו לכם על השרברב המומלץ ביותר. אנחנו שוחחנו למשל עם השכנה שאמרה לנו: "אתם צריכים להזמין את השרברב שלי, יש לו ניסיון רב באיתור נזילות".

 

טיפ שחשוב לדעת לפני שמזמינים איש מקצועי לאיתור נזילות

רגע לפני שתפנו אל השרברב של השכנה, אתם צריכים לוודא כי הוא עומד בקריטריונים הבאים:

  1. יש לו ניסיון רב בתחום איתור הנזילות
  2. יש בידיו את הכלים הדרושים
  3. הוא נחשב לאמין

לזהות דליפות

הכלים שצריכים להיות בהישג יד במצבים שבהם יש צורך בהליך איתור נזילה

לפני הרבה שנים, היה נהוג לשבור את קירות הבית, כדי להגיע אל הצינורות הסדוקים או השבורים. כיום המצב שונה. יש כלים מתקדמים מבחינה טכנולוגית שמאפשרים לבעל המקצוע לאתר את הנזילה בקלות. מדובר ב – 2 כלים עיקריים:

  1. גז מיוחד
  2. מצלמה תרמית

שני הכלים הללו מאפשרים לכל שרברב מנוסה לראות היכן בדיוק מתקיימת הנזילה. כך שניתן לטפל בה מבעד לקיר, מבלי לשבור אותו לחתיכות. מדובר בעניין חיוני ביותר. שכן, אף אחד לא רוצה לגלות שהשרברב שלו שבר את קירות הבית לחינם, רק בגלל שלא היו בידיו את הכלים הדרושים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר מקרוב את המקרים שבהם השרברב צריך לבצע את הליך איתור הנזילות. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתמשיכו להעמיק בידע אודות בעלי המקצוע שצריכים להגיע אליכם, כדי שתוכלו לדעת מראש מה ההליך שצפוי להתרחש בביתכם.

שרברב

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.