גיק שיק: איך בוחרים משקפי ראייה?

תוכן עניינים

בין אם אתם גיק או בין אם אתם שיק, תוודאו שבחרתם בחנות האופטיקה הטובה ביותר שתיתן לכם שירות מקצועי ואמין גם לאחר הרכישה וגם לאחר כמה חודשים. בחירת משקפי ראיה היא בהחלט החלטה לא פשוטה כי בניגוד למשקפי ראיה שאפשר להחליף כל כמה חודשים, בדרך כלל משקפי ראיה ילוו אותנו לאורך כמה שנים טובות ולכן כדי לדעת שאכן עשיתם את הבחירה הנכונה גם מבחינת היופי וגם מבחינת נוחות, מומלץ להגיע למקום מקצועי עם ניסון של שנים.

עם בריאות העיניים לא משחקים

בעיות ראייה יכולות להוות מכשול גדול מאוד בחיי היום יום. לכן ההמלצה הגורפת של כם גורמי הבריאות, רופאי משפחה ורופאי עיניים בפרט היא לגשת לרופא עיניים כדי שהוא יאבחן את הבעיה.

הבעיות השכיחות ביותר הם – טשטוש בעת קריאה, חוסר התמקדות, ראיה לקויה למרחק, ראיה לקויה מקרוב ועוד סימנים שונים ואחרים, כאשר לכל אחד יש מהם יש פתרון בדרך כלל של הרכבת משקפיים. אם לאחר בדיקת רופא קיבלתם תשובות טובות אך ככל הנראה יצאתם עם המלצה להתאמת משקפיים יש לעשות זאת במקום בעל ניסיון אשר מחזיק מכשור מתקדם ואמין.

בריאות העיניים

לא מתפשרים על ניסיון של שנים

כאשר עולה הצורך בהרכבת משקפיים הטיפ החשוב ביותר הוא לגשת רק למקום בעל ניסיון עם עובדים מקצועיים ואמינים כדי שייתנו לכם את המענה היעיל והנכון ביותר עבורכם. אם אתם מאזור אשקלון אשדוד ויישובי האזור, כדאי שתכירו חנות משקפיים אשקלון אשר נותנת שירותי בדיקות ראייה עם המכשור המקצועי והחדיש ביותר שיש.

מכירת מסגרות לעדשות ראיה מכל הסוגים ומכל מותגי העל כמו Dolce & Gabbana  ,Versace, Ray – Ban ,Vogue ועוד. בנוסף, לבריאות העיניים, קיים מגוון ייחודי של משקפי שמש של המותגים המובילים, עדשות מגע לראייה וצבעוניות ואפילו כאלו שמתאימות לפורים. כמו כן ישנם תמיסות שונות לעדשות מגע ואביזרים נלווים.

 

לסיכום – רואים 6:6 ונהנים מהחיים

כאמור, עם עיניים אין מקום לטעויות וכבר כשמרגישים שמשהו לא כשורה, פונים לרופא והוא כבר ייתן את המלצותיו לפי תוצאות הבדיקה. בדיקת עיניים מומלצת להיעשות אחת לשנה. בנוסף לבדיקה הרפואית יש צורך לעיתים לעשות בדיקת ראיה בחנויות אשר מחזיקות את מיטב האופטומטריסטים כדי שאלו יבצעו הבדיקה באופן מהימן ומקצועי.

לכן אם אתם באזור דרום זהו הזמן הנכון ביותר להגיע לחנות אופטיקה באשקלון המומלצת על ידי חוות דעתם של אנשים אמתיים אשר התנסו והתרשמו מהחנות. כאשר מגיעים לתוך חנות משקפיים אשקלון תיווכחו לדעת שאכן מדובר במקום ותיק בעל שנים של ניסיון אך אין זה גורע מהמכשור הטוב ביותר, המלאי המגוון והמיוחד ביותר של מסגרות למשקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ועוד אביזרי אופנה משלימים כמו שרשרת פנינים או אבני חן למשקפיים

משקפיים מוצצים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.