האם בקבוק תרמי בריא יותר מבקבוק רגיל?

תוכן עניינים

כתבה מרתקת שעלתה לפני כמה ימים במהדורת חדשות מרכזית, הובילה לתהיות רבות בנוגע לבקבוקי הפלסטיק הפשוטים שאנו שותים מהם משקאות קלים ביום יום. הבאז שנוצר לאחר מכן, גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק האם יש חלופה בריאה יותר מבקבוקים אלה.

אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות אם בקבוקים תרמיים רב פעמיים נחשבים לבריאים יותר מבקבוקי הפלסטיק הרגילים.

 

רגע, מה זה בכלל בקבוק תרמי?

לפני שנציג בפניכם את המסקנה החד משמעית שלנו בנושא, עליכם לדעת למה אנחנו מתכוונים כשאנו אומרים "בקבוק תרמי". שכן, מדובר במושג שהיה נהוג להשתמש בו בעבר. כיום רבים קוראים לבקבוק מסוג זה "בקבוק שומר חום וקור".

כן, כן, אתם לא טועים, זה אותו בקבוק שכולם משתמשים בו מסביב ליציאה לסופר, לטיול על חוף הים ולאימון בחדר כושר. עכשיו, כשאתם יודעים בדיוק למה אנחנו מתכוונים, אפשר להציג בפניכם את המסקנה שלנו בנושא.

רגע, מה זה בכלל בקבוק תרמי

עדיף להשתמש בבקבוק תרמי בגלל שהוא לא פולט גזים רעילים

הסיבה הראשונה שגרמה לנו להעדיף בקבוק תרמי חום קור על פני בקבוק פלסטיק רגיל נוגעת לחומרים שממנו הוא עשוי. בקבוק פלסטיק פולט גזים רעילים אל תוך המשקה שנמצא בתוכו במצבים שבהם הוא מאוחסן בחום רב.

אתם אולי אומרים לעצמכם כרגע כי אתם מודעים לאחסון נכון של הבקבוק כשהוא נמצא בידיכם, אך האמת היא שאינכם יודעים איך הוא אוחסן בזמן שהיה במשאית, בדרך לסופר.

שכן, מידי יום יש בקבוקים רבים שעומדים בשמש הקופחת ומחכים שמישהו יעביר אותם אל המדפים. מספיק 5 דקות של עמידה בשמש, כדי להעביר את החומרים הכימיים אל תוך המשקה (ומיותר לציין כי אלה צפויים לעבור בסופו של דבר אל הגוף שלכם).

עדיף להשתמש בבקבוק תרמי בגלל שהוא לא פולט גזים רעילים

עדיף להשתמש בבקבוק תרמי בגלל שהוא שומר על כדור הארץ

סביר להניח ששמעתם את המשפט הבא מספר רב של פעמים במהלך חייכם: מה שבריא לכדור הארץ – בריא גם לנו. נציין כי אנו מציינים את משפט זה בקשר לבקבוק התרמי, שכידוע, עשוי מחומרים עמידים במיוחד. לכן, ניתן להשתמש בו לזמן ממושך. זאת בשונה לבקבוק הפלסטיק שצפוי להחזיק אצלכם למשך חודשיים – שלושה ולא יותר.

 

אל תתמהמהו – תשאירו את בקבוק הפלסטיק בסופר

קוראים יקרים, הכוח נמצא בידיים שלכם. אם אתם תחליטו שלא תרכשו מעכשיו והלאה את בקבוקי הפלסטיק שממתינים לכם בפיצוציות ובסופרים, אתם תוכלו להביא לשינוי בריא לכדור הארץ. שכן, יתאפשר לכם להשתמש בבקבוק תרמי לאורך תקופה ממושכת ולהפחית את צריכת הפלסטיק שאינה מתכלה מן העולם.

 

מילים אחרונות לסיום

בשלב זה אתם יודעים שבקבוק תרמי נחשב לבריא הרבה יותר מאשר בקבוק פלסטיק רגיל. כעת, נותר לכם רק ליישם את האינפורמציה שהוצגה בפניכם עד כה ולהעביר את המידע החיוני לאחרים. עשו זאת ותהיו בטוחים שתיקחו חלק פעיל בשמירה על הבריאות שלכם ושל היקום שלנו.

האם בקבוק תרמי בריא יותר מבקבוק רגיל

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.