ג'ינג'ים או מנומרים? כל ההבדלים בין החתולים השונים

תוכן עניינים

אוריינטל, אמריקאי קצר שיער, אוסיקט, בורמזי ובלינזי הם רק חלק מסוגי החתולים השונים שנפוצים בארץ ובעולם. רבים לא מכירים בהם והם מגדירים אותם לפי צבע הפרווה שלהם. יצאנו במסע מעמיק בנושא, כדי לגלות את ההבדלים בין החתולים השונים. אנו מציעים לכם להישאר אתנו ולהכיר מקרוב את כל החתולים המעניינים שנמצאים מסביבכם ואת ההבדלים שקיימים ביניהם.

 

בואו נכיר בחתולים הנפוצים ביותר

בשורות הבאות יוצגו בפניכם ההבדלים שבאים לידי ביטוי בין החתולים השונים. כדי שזה יקרה, עליכם להכיר תחילה את החתולים הנפוצים ביותר שנמצאים מסביבכם. מדובר בחתול הסוואנה (שאתם אולי מכירים בו כ"חתול מנומר", חתול טונקינזי שידוע כבעל פרווה קצרה וצפופה וחתול פרסי שמככב בכל מיני סדרות וסרטי טלוויזיה מוכרים.

חתולים שונים

תכירו את חתול הסוואנה

בחרנו להתחיל בחתול הסוואנה שנחשב לאחד הנפוצים ביותר בישראל. יש לו מבנה גוף צר ושרירי וזנב עבה. מי מכם שהסתכלו עליו מקרוב וודאי הבחינו ברגע שיש לו צוואר ארוך יחסית ורגליים ארוכות. הוא נחשב לרזה בהשוואה לחתולים אחרים וצבעי הפרווה שלו משתנים.

כך שאפשר לראות אותו בנקודות שחורות או בפרווה עשירה מאוד כמו זו של החתול הפרסי. הוא נחשב לחתול שזקוק לפעילות רבה. כך שמי שמגדל אותו צריך לסדר סביבו גירויים רבים. אם יש לכם חתול כזה, או אם תרצו לקרוא עליו פרטים נוספים, כדאי שתיכנסו לקישור הבא: https://cat-in-boots.co.il.

 

תכירו את הטונקינזי

החתול הטונקינזי הינו בעל פרווה קצרה וצפופה. הגודל שלו הוא בינוני ויש לו ראש בצורה של משולש (כבר כאן אפשר לראות את ההבדל המהותי שבא לידי ביטוי בינו לבין חתול הסוואנה). חתול זה נחשב לקולני שאוהב מאוד להיות בגובה רב.

חתולים שונים

תכירו את חתול החתול הפרסי

החתול הפרסי שונה מהחתולים שהוצגו לעיל באופן משמעותי. שכן, בעוד לאחרים יש גוף צר ושרירי, הוא מאופיין בגוף רחב עם ראש עגול וגדול. הזנב שלו קצר בהרבה מהחתולים האחרים ואפו פחוס. החתול הזה ידוע כמי שזקוק למעט מאוד פעילות. כך שבניגוד לחתולים אחרים, הוא יעדיף לנוח על ספה או כורסא במקום לשחק. גירויים ושעשועים זה לא בשבילו.

 

ריכוז ההבדלים העיקריים

בשלב זה אפשר לרכז את ההבדלים המהותיים שבאים לידי ביטוי בין החתולים השונים. שכן, אתם כבר מכירים מקרוב כמה סוגי חתולים נפוצים. הנה ההבדלים שצוינו מבין השורות במדריך הנוכחי:

  • מבנה הגוף (רחב או צר)
  • מבנה הפנים (משולש, עגול או מרובע)
  • חובבי תנועה או חובבי ספות

 

לסיום

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה רגעים. זו ההזדמנות שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתמשיכו לקרוא מאמרים ומדריכים שעוסקים בבעלי חיים. שכן, מדובר במידע חיוני שכל אחד צריך להכיר בו מקרוב. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולעקוב אחרינו, כדי לקבל אינפורמציה חשובה נוספת בכל הנוגע לחתולים.

חתולים שונים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.