הכירו את הרפואה הסינית ואת יתרונותיה

תוכן עניינים

הרפואה הסינית המסורתית מציעה מגוון יתרונות בריאותיים גופניים ונפשיים, אשר אנשים רבים ברחבי העולם (ולא רק בסין) נהנים מהם. במאמר זה, אנו נחשוף חלק מהם – וחלקם מדהימים ממש. 

הבהרה: במידה ואתם מעוניינים להבין כיצד רפואה עתיקה זו יכולה לעזור לכם בבעיה רפואית ספציפית, עדיף שתפנו לטיפול פרטני אצל מטפל מוסמך.

 

טיפול בכאב כרוני או דלקת שרירים

כאב כרוני או דלקת בשריר (כולל כזו הממוקמת בגב או בצוואר) עלולים להתפרץ כתוצאה ממגוון מצבים, כולל פיברומיאלגיה, דלקת מפרקים ניוונית ועומס נפשי. כמו כן, כאבי ודלקות שרירים עשויים להתפרץ לאחר פציעה או מחלה. בדרך כלל, טיפול ברפואה סינית יציע פרקטיקות של דיקור וצמחי מרפא במקרים של כאבים מהסוג הזה. גם עיסוי יכול להיות פתרון מצוין – ואפילו רופאים מערביים רבים ממליצים עליו.

טיפול בכאב כרוני או דלקת שרירים

איזון הורמונלי ושיפור הפוריות

במשך מאות שנים, הרפואה הסינית הציעה פתרונות טבעיים לבעיות פוריות. הפרקטיקות של הרפואה הסינית המסורתית – כגון דיקור, צמחי מרפא ועיסוי – מבריאות את המערכת ההורמונלית ומגבירות את זרימת הדם לרחם ולאיברי המין השונים – ובכך משפרות את פוריות האישה והגבר.

כמובן שהרפואה הסינית אינה משמשת כתחליף לטיפול המערבי יותר לאי-פוריות – אבל כן ניתן להשתמש בה כצורת טיפול נוספת. זו שיטה בטוחה, לא פולשנית ואין לה תופעות לוואי כלשהן, כך שהשימוש בה לעולם לא יכול להזיק.

 

הפחתת "סטרס" בגוף

הרפואה הסינית המסורתית היא גישה הוליסטית לרפואה, אשר יכולה לטפל בנפש כמו בגוף. אחד היתרונות של טיפולים כמו טאי צ'י, דיקור סיני ורפואה הוליסטית הוא הפחתת מתח: טיפולים אלו יכולים לייצר תחושת רוגע בגוף. כמו כן, רבים מוצאים שתהליך הטיפול עצמו (והקשר שנרקם עם המטפל) הוא מרגיע ומנחם.

הפחתת סטרס בגוף

סיוע בהליכי ההחלמה לאחר פציעה

נפצעתם? הרפואה הסינית המסורתית עשויה לסייע לכם בתהליך ההחלמה. טיפול בעיסוי, שירותי כירופרקטיקה ודיקור סיני עשויים לסייע בזירוז תהליך ההחלמה. כמו כן, תרגול קבוע של טאי צ'י יכול לשמש אתכם כסוג של פיזיותרפיה.

 

שיפור הנראות החיצונית – דיקור קוסמטי

הרבה אנשים לא מודעים לכך, אבל הרפואה הסינית כוללת בתוכה פרקטיקות של אנטי אייג'ינג. בעזרת דיקור קוסמטי, נשות האצולה של הקיסרות הסינית הצליחו לשמור על עורן קורן עד גילאים מאוחרים, וכך עושות נשות סין עד ימינו.

תהליך הדיקור הקוסמטי כולל החדרת מחטים דקיקות אל תוך העור, הגורמת להמרצת הדם והצ'י בפנים – מה שמרענן ומצעיר אותן. הדיקור הקוסמטי מעודד את התחדשות העור, מנקז ממנו רעלים וניתן לראות את השפעותיו כבר מהטיפול הראשון. הוא מתאים במיוחד למי שרוצה להתחדש, אך לא אוהבת את המראה הקפוא והמלאכותי של ההזרקות.

כמה מילים לסיכום: הרפואה הסינית לא מחליפה את הרפואה המערבית – היא משלימה אותה. עקרונותיה העתיקים, החכמים והאינטואיטיביים יכולים לעזור לגופו ונשמתו של אדם המערבי, אשר מנותק מעצמו ורוב הזמן. במקרים רבים, אדם הסובל מכאבים וניסה פתרונות מערביים כמו כדורים או ניתוחים – שלא הועילו, מצליח למצוא מזור דווקא בקליניקה של המרפא הסיני.

הכירו את הרפואה הסינית ואת יתרונותיה

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.