מניעת נשירת שיער ע"י PRP – איך זה עובד

תוכן עניינים

נשירת שיער נחשבת לתופעה מוכרת שמתרחשת בקרב גברים ונשים כאחד. במקרים מסוימים זו מתרחשת בעקבות שינויים הורמונליים, מחסור בשעות שינה וסטרס. המדריך הנוכחי יצא לבדוק איך אפשר למנוע את הנשירה באמצעות שיטת PRP המדוברת. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים בנוגע לאופן הטיפול והתוצאה הסופית.

 

פעם ראשונה שאתם שומעים על PRP? כדאי שתכירו במכון

הרשת מלאה בהמלצות על מכון PRP שנחשב למומלץ ביותר בכל הנוגע לטיפולי אסתטיקה. מגיעים אליו מידי יום מטופלים שמתעניינים בטיפולי שיער שונים, בוטוקס ופיסול פנים באמצעות חומצה הילארונית. רגע לפני שנרחיב אודות טיפולי המניעה לנשירת שיער שמוצעים במקום, עליכם לדעת כי המכון הוקם על ידי אדם שהחל להקריח והחליט שהוא לא מוכן לקחת את העניין כמובן מאליו.

לכן, הוא בדק את התחום באופן מעמיק, עד שמצא פתרונות מתקדמים מבחינה טכנולוגית שאפשרו לו להחזיר את השיער לראשו. היום הוא עוזר לאחרים לצאת מהמכון עם ביטחון עצמי גבוה ושיער על הראש.

איך למנוע נשירת שיער

כך מתבצע הטיפול

זהו זה, אתם לא צריכים יותר לשאול איך למנוע נשירת שיער שמעיקה על ההתנהלות היום – יומית. מעכשיו, תוכלו להכיר בתשובה שתיתן לכם שקט נפשי. מדובר בטיפול שנקרא PRGF והוא מתבצע באמצעות הזרקה של פלזמה שמכילה גורמי גדילה בכמות גדולה. פלזמה זו מועברת ישירות אל הרקמות ש"התעייפו". כך שיש להן צורך בתהליך התחדשות. ההליך מבוצע מידי יום על מטופלים בגילאים שונים והתוצאות, נכון לרגע כתיבת מילים אלה, מבטיחות.

 

איך זה עובד בפועל?

מטופלים שמגיעים למכון PRP צפויים לעבור תחילה אבחון מקיף שלאחריו, הם יצטרכו למסור דגימת דם. שכן, יש צורך בזיקוק הפלזמה. אם אתם חוששים ממחטים, כדאי שתדעו שאין מדובר פה בהליך מורכב, אלא בדגימה שדומה מאוד לזו שמתקיימת בקופת החולים.

לאחר הדגימה, מתבצע שימוש בצטריפוגה ושאיבה של שכבת הפלסמה שיש בה כמות גדולה מאוד של טסיות דם. הטסיות הללו יועברו בהמשך לגופו של המטופל, תוך הזרקת החומר שיביא לתוצאה הרצויה – צמיחת השיער.

איך למנוע נשירת שיער

כל אחד יכול למנוע את נשירת השיער?

אין ביכולתנו להתחייב על כך שכל אחת ואחד מהגולשים שכאן יוכלו למנוע את נשירת השיער שלהם. שכן, יש כל מיני גורמים גנטיים וסביבתיים שעשויים להוביל לנשירה. אנו ממליצים לפנות אל המומחים של PRP שיבצעו את האבחון ויגלו לכם אם תוכלו לצאת מהמכון עם שיער שופע.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים החשובים שנוגעים למניעת נשירה של שיער. עכשיו אתם יודעים שהטכנולוגיה המתקדמת הביאה בשורה טובה בתחום. כך שנותר לכם רק לפנות אל נציג מטעם המכון שצוין לעיל, כדי לבדוק את ההתאמה שלכם לטיפול החדשני. נאחל שתדעו תמיד שפע, על הראש ובכל מקום אחר.

איך למנוע נשירת שיער

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.