הכירו את 3 סוגי החומצה ההיאלורונית

תוכן עניינים

חומצה היאלורונית היא חומר שנועד לשפר את המראה של עור הפנים. הדרך שבה אנחנו משתמשות בחומר הזה היא על ידי הזרקה שלו, בדומה להזרקות אחרות שנערכות במהלך טיפולי אסתטיים. החומצה היא חומר טבעי שנמצא בגוף שלנו, אולם את החומר המוזרק מייצרים כמובן בצורה מלאכותית. כאן נספר לכם על הסוגים השונים של החומצה ההיאלורונית שקיימים.

 

חומצה היאלורונית

הזרקות של חומצה היאלורונית הפכו להיות פופולריות במיוחד בקרב נשים שרוחצות להחזיר לעור שלהן את המראה הישן והטוב. החומצה שאותה מזריקים אמורה לשפר את המצב של עור הפנים שלכן, ויחד עם שמירה על תזונה מתאימה והימנעות מחשיפה לשמש בהחלט ניתן להגיע לתוצאות טובות. לפניכן סקירה על סוגי חומצה היאלורונית המרכזיים שקיימים היום בשוק.

חומצה היאלורונית

סטילאג'

הסטילאג' היא תרכובת מיוחדת של החומצה שמיוצרת בעיקר בצרפת. הייחודיות שלה על פני החומצה הרגילה נעוץ בעובדה שבמהלך הייצור שלה מכניסים אליה נוגדי חמצון במינון גבוה. הנוכחות שלהם בתוך החומצה גורמת להזרקה שלה להיות נעימה הרבה יותר, למנוע אדמימות ונפיחות לאחר ההזרקה וכמובן לעכב תהליכים שונים שגורמים להזדקנות של העור.

 

רסטילן

רסטילן הוא למעשה שם של מספר חומרי מילוי, כאשר התרכובת נעשית בעזרת מינונים שונים שלהם. היתרון בתערובת הזו שניתן להתאים אותה באופן מיוחד לכל אזור בפנים, לפי המאפיינים הייחודיים שלו. לתרכובת של הרסטילן אין רכיב שגורם לשיכוך הכאבים ולכן את ההזרקה שלו לעור הפנים מבצעים לאחר מריחה של חומר אלחוש על האזור שבו מתבצעת ההזרקה.

חומצה היאלורונית

ג'ובידרם

כמו הסטילאג', כמו הג'ובידרם מאפשר לנו להנות מהזרקה נעימה יותר בשל העובדה שאחד המרכיבים שלו הוא חומר מאלחש. כמו חומרים אחרים, גם הג'ובידרם הוא למעשה מספר תרכובות כאשר לכל אחת יש את האיכות שלה. המאפיין המרכזי של הסוג הזה הוא שהתוצאה שאותה הוא יקנה לכן נראית טבעית במיוחד, ותחזור להדגיש את המאפיינים העדינים של הפנים שלכן.

 

איך נבחר את הסוג המתאים

אחרי שקראתן על שלושת הסוגים של החומצה, נותר לכן רק לבחור את הסוג המועדף. אם אתן לא מצליחות לבחור זה מאוד הגיוני, לאור ההנחה שכנראה אין לכן את הידע שמאפשר לכן להבחין באמת בין הסוגים השונים. אם יש לכן מרפאה איכותית שבה אתן עושות את ההזרקות כדאי להתייעץ עם אנשי הצוות במרפאה שיוכלו להסביר לכן איזו מבין החומצות תוביל אתכן לתוצאה הטובה ביותר.

 

לסיכום

חומצה היאלורונית מאפשרת לנו לחדש את המראה של עור הפנים, ולהנות מעור צעיר ובריא יותר. בניגוד לחומרים אחרים שבהם נהוג להשתמש, החומצה הזו היא חומר שקיים בגוף שלנו, וההזרקה רק נועדה לגרום למינון גבוה שלו בגוף. כאן קיבלתם סקירה על שלושת הסוגים של החומצה הקיימים בשוק, ונותר לכן הוא פשוט לבחור את מה שאתן מעדיפות. גם כאן מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע.

חומצה היאלורונית

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.