הכל על השתלת שיניים

תוכן עניינים

בשנים האחרונות ועם התפתחות הטכנולוגיה יותר ויותר אנשים מבינים שהם יכולים לפתור את בעיות השיניים שלהם בעזרת שתלי שיניים. מה הם שתלי שיניים? למי הם מתאימים? כמה זה עולה? כל התשובות במאמר הבא. השתלת שיניים היא למעשה פתרון מצוין למי מאיתנו שסובל מבעיות שיניים חמורות, שיניים חסרות ועוד.

בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית בתחום רפואת השיניים, בעזרת שתלים הפציינטים יכולים לזכות בחיוך מושלם וחדש – ובכך ליהנות מביטחון עצמי ותחושת ערך עצמי גבוהה יותר.

 

מה זה השתלת שיניים?

שתלים דנטליים הם פתרון מודרני להחלפת שיניים חסרות, המספק אלטרנטיבה בעלת מראה טבעי לטווח ארוך לתותבות או גשרים. שתלים הם עמודי טיטניום שמוחדרים בניתוח לתוך עצם הלסת, שם הם משמשים כעוגן לשיניים חלופיות.

הרעיון של השתלות שיניים קיים מאז שנות ה -60 , ומאז הטכנולוגיה התקדמה משמעותית. כיום, השתלות שיניים נחשבות לסטנדרט הזהב להחלפת שיניים ובעלי אחוזי הצלחה של 95 אחוז.

השתלות שיניים הן לרוב הפתרון הטוב ביותר עבור אנשים שאיבדו שן אחת או יותר עקב טראומה, עששת או מחלת חניכיים. הם יכולים לשמש כדי להחליף שן בודדת, מספר שיניים, או כל השיניים שלך. הם יכולים לשמש גם לעיגון תותבות, לפרטים נוספים תוכלו לפנות ל – ד"ר מאור ניאזוב.

שתלים

איך מבצעים השתלת שיניים?

תהליך השתלת שיניים אורך בדרך כלל מספר שבועות. ראשית, רופא השיניים שלך מצלם צילומי רנטגן וטביעות של הפה שלך כדי לקבוע אם אתה מועמד להשתלות. אם כן, רופא השיניים שלך עשוי להפנות אותך למנתח פה לצורך הליך ההשתלה בפועל.

במהלך הליך ההשתלה, המנתח יעשה חתך קטן בחניכיים שלך ויכניס את עמוד הטיטניום לעצם הלסת. לאחר מכן סוגרים את החתך בתפרים ומאפשרים לאתר להחלים.

 

מהם היתרונות בהשתלת שיניים?

היתרון העיקרי של שתלים דנטליים הוא שהם נראים ומרגישים כמו השיניים שלך ונועדו להתמזג עם העצם שלך, מה שמספק עוגן יציב לשיניים החלופיות שלך. זה הופך אותם לנוחים וטבעיים יותר מאשר אפשרויות החלפת שיניים אחרות. הם גם עוזרים לשמר את מבנה הפנים, ולמנוע הידרדרות עצם המתרחשת כאשר שיניים חסרות.

השתלות שיניים נחשבות לפתרון ארוך טווח להחלפת שיניים חסרות. עם טיפול נאות, הם יכולים להחזיק מעמד לכל החיים.

מעבר ליתרונות הרפואיים, שתלי שיניים מחזירות לנו את הביטחון העצמי ותחושת הערך העצמי כתוצאה מאיבוד היכולת הפשוטה – לחייך, ולהרגיש ביטחון עם החיוך שלנו. הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו, אם אנחנו סובלים מבעיה שנמצאת בפנים, זה עלול להשפיע עלינו באופן משמעותי.

לסיכום, השתלת שיניים היא פתרון מעולה עבור מי מאיתנו שמרגיש שהוא לא שלם עם מבנה השיניים שלו, וכמובן עבור מי מאיתנו שסובל מבעיות בריאותיות כמו – שיניים חסרות. אנו ממליצים לכם לפנות לרופא השיניים שלכם על מנת לקבל את הייעוץ המתאים.

שתלים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.