ילד מתבגר: הכל על מיגון הבית לפעוטות 

תוכן עניינים

הורים לילדים צעירים מוצאים את עצמם לא פעם עוצרים את התינוק או הפעוט רגע לפני שזה מבצע פעולה שעשויה להיות מסוכנת מאוד. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בפתיחה של ארון עם כלים שבירים או ניסיון למשוך ספל תה רותח מהשולחן.

התרחישים הללו עשויים לקרות בכל בית שאין בו מיגון לפעוטות. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי לאפשר לכם, הורים יקרים, לקבל את כל האינפורמציה אודות המיגון המדובר שיכול לשנות את חייכם לטובה.

 

אמצעי מיגון לפעוטות – בואו נכיר בהם מקרוב

יש אמצעי מיגון שונים לפעוטות שיכולים לאפשר לכם, ההורים, להרגיש הרבה יותר בטוחים בבית שלכם. בחרנו להציג בפניכם 3 אמצעי מיגון מוכרים ומומלצים שצריכים להיות בכל בית שיש בו פעוטות, הנה הם:

  1. שער עץ עם נעילה או לול איכותי
  2. ריבועי סיליקון לפינות חדות
  3. סוגרים לנעילה של ארונות ומגירות

ילד מתבגר

שער עץ עם נעילה או לול איכותי

אמצעי המיגון הראשון שנבחר להיות מוצג בפניכם במדריך זה הוא שער עץ ייעודי לילדים או לול איכותי. מדובר בעצם באמצעים שיאפשרו לכם להשאיר את הפעוטות באזור מסוים, הרחק מאזור הסכנה. אם למשל אתם עסוקים בלבשל, בזמן שהפעוט משחק. עליכם לסגור את השער ולאפשר לו לשחק בחלל צמוד ובטוח. אם מדובר בתינוק קטן, ניתן להניחו בלול שנמצא במרחק מה מאזור הבישולים. לחצו כאן ותוכלו לקרוא פרטים נוספים אודות התנהלות בטיחותית בבית.

 

ריבועי סיליקון לפינות חדות

סביר להניח שראיתם בעבר את ריבועי הסיליקון הללו, אך לא ידעתם למה הם משמשים. נציין בפניכם כי אלו ריבועים מיוחדים שיחצצו בין פינות חדות לבין גופו של הפעוט שלכם. כך שאם למשל יש לכם בבית שולחן עם פינות חדות, עליכם להניח בהן את ריבועי הסיליקון ולמנוע פגיעה קשה במקרה של נפילה באזור זה.

ילד מתבגר

סוגרים לנעילה של ארונות ומגירות

ניתן להשיג סוגרים לנעילה בכל מיני חנויות שמספקות צעצועים ומוצרים נלווים לתינוקות ופעוטות. שכן, אלו מאפשרים לסגור באופן הרמטי ובטוח את הארונות והמגרות שבבית. נציין כי בחירה בסוגרים אלו תקנה לכם שקט נפשי, משום שהם ישאירו את הכלים השבירים והמסוכנים במרחק מה מהפעוט הסקרן שלכם. אנו ממליצים לשים לב כי אתם רוכשים סוגרים איכותיים ועמידים. כאלו שהפעוט לא יצליח לפתוח באופן עצמאי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע הרלוונטי אודות אמצעי המיגון שצריכים להיות בכל בית שיש בו פעוט. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה הדרושה, כך שנשאר לכם רק להעביר אותה הלאה להורים אחרים שיתעניינו בה ולבצע רכישה של הפריטים הדרושים שיאפשרו לכם להיות בטוחים בכך שהפעוטות שלכם יהיו מוגנים. נאחל בהזדמנות זו שתגדלו את הילדים שלכם באופן נעים ובטוח.

ילד מתבגר

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.