יולדות? ההחלמה לא צריכה להיות כל כך קשה!

תוכן עניינים

קורסי הכנה טרום לידה מציעים את תרסיס אלופירסט כחלק מהליסט ההכרחי של ציוד לקראת הלידה. מכינה תיק לידה? כחלק מאביזרי הבייסיק שילוו אותך לאחר תהליך הלידה, קחי לך תרסיס אלופירסט שיקל על ההחלמה ויסייע לך כמו לאינספור היולדות הקודמות שהגדירו אותו כ"תרסיס פלא". החלמה מלידה? תרסיס אחד – מעלות רבות, אינספור המלצות.

 

מהו תרסיס אלופירסט?

מדריכי לידה שונים מגדירים את התרסיס כפריט חובה בתיק הלידה. תרסיס אלופירסט הוא תרסיס המבוסס על אלוורה כצמח, צמחי מרפא ופרופוליס.

אלופירסט

מחלימה מלידה? אלופירסט – כל היתרונות

יכולות ריפוי והחלמה

תרסיס אלופירסט הינו תכשיר בעל תכונות הרגעה וריפוי המסייע בהקלה על כאבי פוסט לידה כתוצאה מקרעים, חתכים ושריטות. הפצעים עלולים להיגרם הן בתהליך לידה רגילה והן במהלך ניתוח קיסרי. תרסיס האלופירסט מסייע להחלמה מהירה יותר של המקום ולשיפור התחושה באופן מיידי.

 

יתרון התרסיס

יולדות רבות מגדירות את האלופירסט כתכשיר אידיאלי בשל אפשרות השימוש הנוחה שלו: ריסוס. זאת בניגוד לעזרים אחרים הכוללים חיכוך במקום הכואב כגון: פדים, משחות וקרמים. תרסיס האלופירסט חוסך את המגע הבלתי נעים באמצעות התזה ממרחק מה.

 

אלופירסט כתרסיס אידיאלי ל…תינוק

אלופירסט משמש כתכשיר אחרי-לידה גם עבור טיפול בתינוק. התרסיס מומלץ לריסוס על חבל הטבור עד לנשירה, לטיפול בתפרחת חיתולים, אחרי ברית מילה וכן כאמצעי ריפוי לכל גירוי, פריחה אדמומיות או עקיצה.

אלופירסט

תרסיס אלופירסט אחרי לידה – מה הוא מכיל?

אלופירסט מכיל מספר מרכיבים היוצרים יחד תכשיר איכותי:

 

אלוורה פעילה

חברת פוראוור ליונג מבססת את רוב מוצרי על ג'ל טהור, טבעי ופעיל המופק מצמח האלוורה. לאלוורה מוסיפים חומרים מסוגים שונים בהתאם למוצר הרצוי. תרסיס אלופירסט מכיל מלבד אלוורה, פרופוליס בהפקת דבורים ולמעלה מ-10 תמציות צמחי מרפא שונים. סודו המהותי של התרסיס הוא ג'ל האלוורה הטהורה. חשיפת חתכים עוריים לעלה אלוורה מחמצנת את המקום. חברת פוראוור הצליחה להפיק ג'ל פעיל השומר על תכונות עלה האלוורה גם לאחר תהליך העיבוד (המתקיים בסמוך לקטיף).

 

אנטיביוטיקה טבעית – פרופוליס

פרופוליס הוא תערובת של שרף עצים סביב כוורות דבורים, אנזימים אותם מפרישה הדבורה ושעוות דבורים טבעית. כבר בעת העתיקה השתמשו בפרופוליס לצרכי רפואה, הדבקה, מניעת ריקבון ושימור מומיות. לפרופוליס מייחסים פעילות אנטי בקטריאלית, אנטי פטרייתית, אנטי ויראלית, חיטוי, טיפול בפציעות ברמה החיצונית ותכונה נוגדת חמצון.

פרופוליס מכונה "הפניצילין של הטבע" או "האנטיביוטיקה של הטבע" ואפילו ברפואה הסינית העתיקה הוא ידוע כחומר לטיפול בכיבים, דלקות, מורסות, חום והרעלות.

 

צמחי מרפא

פרט למרכיבים שהוזכרו לעיל מכיל תרסיס אלופירסט גם תמצית של 11 צמחי מרפא שונים שהוגדרו כיעילים על ידי מומחי FLP.

 

אלופירסט – התרסיס האולטימטיבי להחלמה אחרי לידה

נשים מכל העולם מגדירות את תרסיס האלופירסט כתכשיר ההצלה שלהן. מתכוננת ללידה? רכשי לך תרסיס אלופירסט למניעת כאב ולהתאוששות מהירה.

אלופירסט

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.