יחד, לב אל לב: המשחק שיחבר אתכם לאנשים הקרובים אליכם ביותר

תוכן עניינים

תהיתם אילו דרכים יש לכם להתחבר עם אנשים? אולי אנשים רחוקים מכם קצת, אולי אפילו אלה הקרובים אליכם ביותר? זה לא תמיד קל למצוא דרכים טובות ומעניינות להתעמק בנושאים שונים או להתחבר יותר אל האנשים הקרובים לכם, וזה ללא ספק רצוי.

אז בין הדרכים האפשריות לחזק את הקשרים, ישנו משחק שיחבר אתכם אל מי שתרצו – מבחינת זמן איכות ביחד וחיבור רגשי ונפשי עמוק יותר בין כל המשתתפים. אז מה ההשפעה בכלל של משחקי חברה, מה המשחק שיחבר אתכם אל קרוביכם ומדוע חשוב לשמור על צורות תקשורת מגוונות עם היקרים לכם?

 

משחקי קופסא

משחקי קופסא בימינו נראים יחסית מיושנים, אבל האמת הפוכה לגמרי. בעולם שבו הטכנולוגיה השתלטה ובזמנם הפנוי אנשים מתעסקים בפעולות כמו משחקים בטלפון וצפייה בטלוויזיה, משחקי קופסא מספקים אפשרות להתנתק מכל ההולך במכשירים החכמים ולהנות מהזמן בצורה פשוטה ונעימה, להתחבר לרגע בו אתה נמצא עם האנשים הקרובים אליך, ולעסוק בפעילויות מהנות ומחברות.

ואפילו לא מדובר במשחקי קופסא ישנים או חסרי עדכנות – משחקי קופסא כמו המשחק "בואו נדבר רגע" מעודדים תקשורת מהנה ועמוקה בין אנשים קרובים תוך שמירה על עדכנות ועל חוקי משחק נוחים, פשוטים וכמובן לא מיושנים או מעייפים.

יחד, לב אל לב: המשחק שיחבר אתכם לאנשים הקרובים אליכם ביותר

איך להיות קרובים יותר לאנשים בחיים?

יש כמה דרכים להתחבר לאנשים קרובים אליכם לעומק. ניתן לתחזק קשר רציף וקבוע, לשוחח איתם על נושאים שונים – חשובים יותר וחשובים פחות – וכמובן לבלות איתם בזמן איכות, לעשות פעילויות מחברות יחד.

אך לא תמיד ניתן לצלול לעומק עם פעולות אלו, ולכן חשוב לשלב גם פעילויות שמעמיקות לנפשו של כל אחד ועוזרות בשמירה על קשר רגשי יותר, ולא רדוד וסתמי. ניתן לבצע זאת דרך שיחות שונות, או למי שקשה יותר להביע את עצמו ככה – יש אלטרנטיבות שונות, כמו משחק מחבר ומלבב.

יחד, לב אל לב: המשחק שיחבר אתכם לאנשים הקרובים אליכם ביותר

ההשפעה המחברת של משחקים חברתיים

בניגוד למשחקי מחשב או משחקים יותר עדכניים בשנים האחרונות – משחקים שמעודדים משחק לבד או עם אדם אחד נוסף – בין אם איתך או מחובר דיגיטלית, או אפילו קונסולות משחקים שונות – כל אלה לא מאפשרים השתתפות בפעילות חברתית שבאמת מביאה לתקשורת כנה, יצירת קשר עין, התעמקות בשיחה עצמה – בגלל זה משחקים חברתיים כל כך חשובים.

משחקים חברתיים מזכירים לנו שחשוב מכל לשמור על הקשרים שלנו – וכמובן לעשות את זה בצורה הכי מהנה, נוחה ומחברת.

 

לסיכום…

אם נסכם את הכל כמו שצריך – נתחיל בחשיבות של משחקים חברתיים שונים. בין אם משחקי קופסא או משחקים ספציפיים יותר לשמירה על החברה, משחקים כמו "בואו נדבר רגע" מאפשרים חיבור אמיתי ונוכחות ברגע. להתחבר ולהתעמק עם אנשים, גם אם קרובים, זה לעיתים קשה – לכן עזרים שכאלה מעולים במיוחד ומספקים אופציות נוספות לשמירה על קשרים כנים, רגשיים, ועל חיבור אמיתי עם הקרובים והחשובים.

יחד, לב אל לב: המשחק שיחבר אתכם לאנשים הקרובים אליכם ביותר

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.