8 יתרונות בריאותיים בטיפול דיקור סיני

תוכן עניינים

דיקור סיני הוא בעל מגוון סגולות בריאותיות, והוא יכול, באופן מיוחד, להגדיל את הסיכויים שלך להצלחה במקום העבודה ומציע יתרונות רבים להגברת הפרודוקטיביות שלך.

דיקור סיני עשוי גם להפחית את ההשפעות הפיזיות והרגשיות של סביבת עבודה לא בריאה או מלחיצה.

 

  1. הפחתת לחץ

לחץ הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים פונים לטיפול בדיקור סיני. בין אם מדובר בדרישות מהעבודה שלנו או מלחצים אישיים שאנו מציבים על עצמנו, כמעט 77% מאיתנו מודים שאנו חווים את הסימפטומים הגופניים של לחץ. העבודה אמנם מהווה טריגר מרכזי, אך הוכח כי הדיקור הוריד הורמוני לחץ שהובילו להפחתת חרדה ושיפור תחושות האושר הכלליות.

 

  1. הפחתת כאבי גב, צוואר ומפרקים בידיים

מקלדות, תרמילים כבדים, טלפונים סלולריים ויציבה לקויה הם רק כמה מהאשמים שיוצרים את סוג הכאב שחודר ליום העבודה ונשאר איתנו גם בלילה. דיקור סיני מספק הקלה בכאב ללא סמים תוך הפחתת נפיחות ודלקת.

מחטי הדיקור דקיקות וגמישות, מה שאומר שכמעט ולא מרגישים אותן כשמכניסים אותן לגופנו.

 

  1. הקלה בכאבי ראש

דיקור סיני משמש כבר אלפי שנים לטיפול בכאבי ראש. מחקרים אחרונים הראו כי דיקור סיני יכול להפחית את כמות הימים של מיגרנות לכאלו שסובלים מכך באופן קבוע, ועשוי להשפיע לאורך זמן. עם תופעות הלוואי השכיחות ביותר הן תחושת אופוריה והרפיה, דיקור סיני הוא טיפול מעולה למי שמחפש אפשרות פחות פולשנית, ללא סמים.

 

  1. הפחתת מתיחות בעיניים

דיקור סיני יכול להקל על מתיחות בעיניים אשר קשורה לעיתים קרובות למתח בצוואר. הדיקור מטפל גם במחלות עיניים רבות כולל קוצר ראייה, היפרמטרופיה (ראייה לטווח ארוך), קטרקט, גלאוקומה, פרסביופיה, אסטיגמציה, אמבליופיה (עין עצלה), דיפלופיה, עיוורון צבעים ועיוורון לילה.

 

  1. מערכת חיסונית משופרת – פחות ימי מחלה

דיקור סיני יכול לסייע במאבק נגד פתוגנים על ידי הגברת הפעילות של המערכת החיסונית של הגוף. טיפול בדיקור סיני יכול גם להפחית את משך ההצטננות ולהקל על תסמינים מחלישים אשר גורמים לך להרגיש אומלל ורחוק מהעבודה.

 

  1. שיפור בהירות נפשית ואנרגיה מוגברת

מטופלים בדיקור סיני מדווחים על בהירות נפשית משופרת ולעיתים קרובות הם חווים גל של אנרגיה מוגברת. שינה טובה יותר היא תועלת נוספת, ולכן דיקור סיני משמש לטיפול בהפרעות שינה כמו נדודי שינה.

 

  1. הקלה בבעיות עיכול

אין מנוס מקשר בין בריאות העיכול לבריאות הכללית. דיקור סיני יכול לווסת ביעילות את מערכת העיכול, אלו חדשות טובות לאלה הנגועים בבעיות במערכת העיכול – דיקור עלול לפתור לכם את הבעיה.

 

  1. הקלה באלרגיה

דיקור סיני יכול להיות המפתח במניעת אלרגיות, לכן חשוב לדאוג לטיפולים לחיזוק גופך לפני תחילת עונת האלרגיות. דיקור סיני עשוי גם להפחית את תסמיני האלרגיה וניתן להשתמש בו במקום או בשילוב עם אנטיהיסטמינים.

 

 

טיפול רפואי

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.