6 יתרונות של השתלת שיניים ביום אחד בלבד

תוכן עניינים

יש הרבה דברים חשובים בגוף שלנו שיש להם השפעה על הבריאות שלנו, אך אולי אחד הדברים החשובים ביותר זה השיניים שלנו.

שיניים משפיעות לא רק על הבריאות שלנו אלא גם על מצב הרוח שלנו וכל בעיה בשן יכולה להיות הרת אסון.

לכן טיפול דנטלי הוא הכרחי למי שרוצה להיום עם שיניים בריאות ועל כך אין מחלוקת.

העניין הוא שפעמים רבות השיניים שלנו במצב כל כך גרוע עקב סיבות רבות עד כדי כך שאין ברירה אלא לבצע השתלת שיניים.

יש לציין כי עבר השתלה של שיניים הייתה סבוכה מאוד וקשה מאוד אך כיום אפשר לבצע השתלת שיניים ביום אחד.

על רקע זה אנו מביאים לכם שישה יתרונות להשתלת שיניים ביום אחד ואנו ממליצים לכם אם אתם צריכים השתלת לחשוב על האופציה של השתלה ביום אחד.

 

  • החלמה מהירה יותר

אחד היתרונות הגדולים ביותר של השתלת שיניים ביום אחד זה העובדה כי ההחלמה מן ההשתלה היא מהירה יותר וזה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. החלמה היא הכרחית לבריאות שלנו ולכן זה יתרון כה גדול להשתלה ביום אחד.

 

  • טיפול יותר איכותי

השתלה ביום אחד היא טיפול דנטלי איכותי יותר מאשר השתלה אשר נמשכת על פרקי זמן ארוכים. עליכם לדעת כי הטיפול ביום אחד מתבצע ברמה יותר גבוהה ולכן הוא מקצועי יותר וטוב יותר בתוצאה הסופית שלו וזה משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת.

 

  • חיסון בזמן

עוד יתרון עצום של השתלה ביום אחד זה העובדה שהיא הרבה יותר מהירה מאשר השתלה ישנה. לכן אנו חוסכים בזמן וזמן כידוע שווה כסף ולכן כדאי להשקיע בהשתלה ביום אחד ולא להתפשר על נקודה זו.

 

  • כאב קל יותר

פעמים רבות השתלות ביום אחד הן פחות כואבות מכיוון שהשיטה פחות כאובה. לכן אם אתם רוצים להמשיך בחייכם לאחר ההשתלה אין ספק כי השתלה ביום אחד היא האופציה הטובה ביותר שיש ולכן כדאי לפנות אל רופא שיניים המתמחה בהשתלה ביום אחד. יש הבדל עצום בין הכאב בהשתלה ביום אחד ובין הכאב בהשתלה רגילה ועל כך כדאי לתת את הדעת.

 

  • חיסכון כספי

טיפול דנטלי של השתלה ביום אחד לא רק חוסך זמן וכאב אלא גם חוסך כסף רב. העניין הוא שברגע שההשתלה מתרחשת ביום אחד הרי שהעלות שלה היא הרבה יותר נמוכה וזה יתרון עצום שאי אפשר לבטלו במחי יד.

 

  • פחות אפשרויות לסיבוכים

עוד יתרון של השתלה ביום אחד זה שיש פחות אפשרויות לסיבוכים וזה יתרון עצום שיש לתת עליו את הדעת. ברגע שמבצעים השתלה ביום אחד הסכנה לבעיות עם ההשתלה יורדת פלאים ועל כך כדאי לתת את הדעת אם אתם מתלבטים איזה השתלה לבצע.

 

שתלים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.