רופאת שיניים בירושלים

תוכן עניינים

המוני אנשים ממלאים את רחובות ירושלים, חלקם מחייכים בפה פתוח וחושפים מצב רוח טוב ושיניים בריאות. יש גם כאלה שמעדיפים לחייך בפה סגור ולהשאיר את מראה השיניים שלהם לעצמם. אבל הכי קל לזהות את מי שאינו מחייך כלל וניכר עליו שהוא סובל מכאבי שיניים.

כאבי שיניים מעלימים לחלוטין את הרצון לחייך, מפריעים כמעט לכל פעולה החל מנשימה רגילה, עבור באכילה ושתייה ובהשפעה על הדיבור, וכלה בירידה משמעותית ביכולת התפקוד. מה עושים במקרה כזה?

 

כאבי שיניים

כאבי שיניים הם ברוב המקרים סימן להחרפה של מצב קיים והם נחשבים לאחד הכאבים החזקים ביותר בגוף. מלבד שימוש נבון במשככי כאבים כדאי מאוד להקדים ולהגיע לטיפול אצל רופא שיניים משום שלבעיות רפואיות לא מטופלות יש נטייה להחמיר.

ישנם כמובן כאלה שסובלים מחרדה דנטלית ועבורם ביקור אצל רופאת שיניים מומלצת בירושלים עלול להיות חוויה קשה, במיוחד אם עליהם לשבת על כיסא המטופל. למרבה האירוניה, הם בדרך כלל נמנעים מטיפולים שגרתיים וכתוצאה מכך סובלים מאוד מכאבי שיניים ומגיעים לטיפול רק כאשר המצב כבר בלתי נסבל ודורש התערבויות לא נעימות.

 

טיפולי שיניים משקמים

טיפולים משקמים הם טיפולים שמטרתם להשיב את הפה למצב תקין, גם מבחינת מניעת כאבים ויכולת שימוש בשיניים למטרות דיבור ואכילה וגם מבחינת נראות – להחזיר את החיוך הרחב והבריא אל הפנים שלנו. במסגרת טיפולי שיניים משקמים נמצא גם התקנה של כתרים שהם כיסוי ותחליף לשן שנשברה או נפגמה בצורה אחרת.

כמו כן, טיפולי שיניים משקמים כוללים גם השתלת שיניים, התאמת שיניים תותבות, שחזור שיניים, התקנת מבנים, השתלות עצם ואפילו ניתוחי לסת.

 

רפואה מונעת והרגלים טובים

הרגלים טובים של שמירה על היגיינת הפה הם המפתח למניעת עששת, הצטברות פלאק שעלולה להוביל גם לדלקות חניכיים ואפילו לאובדן שיניים. שגרה מניעתית טובה כוללת צחצוח שיניים יום יומי, לפחות פעמיים ביום, עם משחה מתאימה ולאורך שתי דקות לפחות.

שימוש בשטיפה במי פה או בחוט דנטלי יכולים להשלים את התהליך. בנוסף לשמירה על השגרה היום יומית, חשוב גם לבקר במרפאת השיניים מדי ששה חודשים לטובת ניקוי עמוק של הפה על ידי שיננית ומדי שנה לביקורת אצל רופא השיניים שעשוי לזהות בעיות קלות ולטפל בהן לפני שיחמירו.

 

ידע זה כוח

פה פעור לרווחה ומלא בכלים חשמליים אינו המצב האידיאלי לשיחה שאיננה בנויה על המהומים ותנועות עיניים אבל בהחלט כדאי לשאול ולהבין, עוד בטרם הטיפול, מה הבעיה בשיניים, מה הטיפול המתאים לפי הרופא, האם יש לטיפול חלופות, מה מחיר הטיפול, האם זה הוא חלק ראשון בתוכנית טיפולים מלאה, האם הרופא או הרופאה הזו יערכו את כל הטיפולים, באילו חומרי הרדמה משתמשים ואפילו מה הוא התהליך שיתרחש אצלך בפה, בזמן הטיפול. ככל שהידע שלכם רב יותר, גדל הסיכוי שתוכלו להגיע לטיפול שיניים ללא חרדה.

רופאת שיניים בירושלים

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.