כיצד מזהים שפתון באיכות טובה?

תוכן עניינים

כל אחת מעוניינת בשפתון איכותי – ועל מנת להשיג כזה חשוב להסתכל על תכונות מעבר לצבע השפתון. שפתונים איכותיים מציעים מגוון יתרונות על פני אלטרנטיבות שונות – כשאת משקיעה בשפתון חדש, את רוצה לוודא שהוא מציע את כל מה שאת מחפשת – עמידות, תחושב, תכונות מיוחדות ועוד. הטיפים הבאים יעזרו לך למצוא את השפתונים האיכותיים ביותר.

 

שפתון עמיד

המון פעמים ניתן למצוא שפתונים שאינם עמידים – הצבע נמרח בקלות, יורד בעת לגימת משקאות או אכילה, הצבע נהיה דל וחיוור יותר ועוד. מה זה אומר? זה אומר שהשפתון עצמו אינו עמיד, ויורד בקלות לכל מגע.

המרכיבים השונים של שפתון באיכות טובה מתמזגים כדי לתת צבע לשפתיים שלך במשך שעות. שפתון איכותי באמת יצליח לספק כיסוי איכותי כך שתקבלי צבע עשיר ויפה בכל מריחה – ותהי מרוצה ממראה השפתיים גם לאחר כמה שעות. שפתונים שאינם איכותיים יהיו בעלי גימור וחומרים שאינם קבועים, זה גם יוביל לצורך בחידוש קבוע והתעסקות חוזרת במראה השפתון – דבר שאף אחת לא מעוניינת בו.

שפתון עמיד

שפתון נעים ונוח

חלק מאוד חשוב באיכות השפתון הוא התחושה שלו על השפתיים – המרקם, רמת הנוזליות של השפתון, החומרים השונים שמכיל השפתון… ישנם שפתונים רבים שמכילים חומרים לטיפול ולריכוך השפתיים, יחד עם הענקה של מראה בריא.

שפתונים כאלה, יחד עם שפתונים בסיסיים יותר שמספקים תחושה נעימה – אינם נוזלים מהשפתיים או נמרחים מעבר לגבולותיהם, עם מרקם אחיד ונעים ולא גרגירי או קשה מדי, כאלה שמאפשרים המשך פעולות כמו דיבור ואכילה מבלי תחושת חוסר נוחות – אלה שפתונים שאפשר להסתמך על האיכות שלהם. כל עוד אלה מספקים נוחות טובה ויעילות בשימוש, הם בהחלט בעלי איכות טובה.

שפתון נעים ונוח

שפתון שאינו מייבש יתר על המידה או מתקלף

עור יבש, עור מתקלף ושפתיים סדוקות שכיחים לאחר יום ארוך של אימון או עשייה – זה מה שהעור שלך עושה הכי טוב. בעוד שניתן להעמיס חומרים שונים בשפתונים כדי לגרום להם להחזיק מעמד זמן רב יותר – זה לא מעיד על כך שהשפתון טוב לעור השפתיים, והוא אף עלול לגרום ליובש או להתקלפות.

אם את מרגישה שהשפתון מייבש – העור מתקלף ונשבר גם ובמיוחד לאחר שימוש בו, לא מעניק תכונות מרככות וטובות לעור השפתיים אלא מזיק – אז כדאי לשקול להשקיע בשפתון איכותי יותר, עם לחות או לפחות חומרים שאינם מייבשים. שפתונים איכותיים מסוימים אף יכילו חומרים להעלאת לחות העור ולשיקומו.

 

לסיכום…

שפתון הוא חלק חיוני משגרת איפור שוטפת. שפתון איכותי יכול לספק צבע, ברק ורמת ריפוד מושלמת לכל אירוע. כשאת קונה שפתון חדש, את רוצה לוודא שהוא מציע את כל מה שאת מחפשת – עמידות, תחושה נעימה על השפתיים ותכונות איכותיות נוספות שמועילות לגמישות העור. כמו כן, את לא רוצה להסתפק במוצר זול ובעייתי. שפתונים שמכילים את התכונות של עמידות, נוחות ואספקה של לחות – ניתן לדעת שהם איכותיים.

כיצד מזהים שפתון באיכות טובה?

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.