מתחביב למקצוע: כך תעשו משיער מקצוע

תוכן עניינים

אם את אוהבת לעבוד עם שיער: מגוונת ומשקיעה בתסרוקות שלך? עוזרת לחברות לקראת אירועים? מבלה שעות בקליעת צמות לילדים? יכול להיות שכאן, במקום שמשלב התלהבות אמיתית וכשרון ברור, תוכלי למצוא את ההזדמנות העסקית הבאה שלך.

כי טיפול בשיער ועיצוב תסרוקות יכול להיות מקצוע נהדר, עבור מי שמוכנה להשקיע במקצוע חדש ובעסק משלה. אלה הצעדים שיעזרו לך להפסיק לחלום ולהתחיל לסרק.

 

תספורת ותסרוקת, מה ההבדל?

בדרך כלל חושבים על מספרה כאשר חושבים על מקצוע בתחום השיער, אבל האמת היא שישנם מקצועות נוספים באפשר ללמוד באמצעות קורס שיער – אחד מהם הוא עיצוב תסרוקות.

בעידן אלבומי התמונות החשופים בפייסבוק ובאינסטגרם, יש ביקוש רב לעיצוב מקצועי של תסרוקות: לאירועים, לצילומים ויש כמובן גם מי שישמח ללמוד ממך על עיצוב תסרוקות ליום-יום, כמו אבות שמעוניינים ללמוד לקלוע צמות, כדי לקחת חלק פעיל יותר בשגרה של ילדיהם.

שיער מקצוע

הדרך להיות מעצבת תסרוקות

מי שמכיר את עולם התסרוקות יודע שישנן דרכים רבות ומגוונות לשנות לחלוטין את מראה השיער, גם מבלי להשתמש במספריים. כדי להיות אשת מקצוע רצינית, אחראית ומצליחה, תצטרכי להתרכז בחמישה תחומים, לפני תחילת דרכך המקצועית אבל גם לאורך הקריירה, כי גם בתחום התסרוקות, כמו כמעט בכל תחום, חשוב להיות מעודכנת בחידושים האחרונים, להכיר את הטרנדים הכי חמים ולהיות מסוגלת לספק שירות מאל"ף עד ת"ו, כלומר החל מייעוץ לגבי תסרוקות ועד לביצוע מלא וסופי של התסרוקת, לשביעות רצון הלקוחה.

 

הכשרה

הדבר הראשון והבסיסי ביותר הוא לימודים, תיאורטיים ומעשיים, במוסד שמתמחה בהכשרת מעצבי שיער. כאשר את עומדת לבחור היכן לעבור את הקורס, כדאי להתייעץ עם נשות מקצוע פעילות בתחום וגם לשים לב להבדלים בין הקורסים, מבחינת מחירים, תכנים, סיוע במציאת עבודה ויחס אישי מהמדריכים.

 

ציוד

קורס רציני בתחום יספק לך ערכה ראשונית של ציוד, שישמש אותך במהלך הלימודים והאימון וגם בתחילת דרכך המקצועית. אוסף המברשות, הגומיות, החומרים, הכלים והמכשירים החשמליים הם כל מה שתזדקקי לו בשלבים הראשונים ולכן כדאי להמתין עם קניית ציוד נוספת לשלב מאוחר יותר.

שיער מקצוע

אימון

כאשר את מבררת או משווה בין קורסים אפשריים, חשוב לוודא שמדובר במוסד שבו תוכלי להגיע גם מעבר לשעות הקורס, כדי להתאמן, להשתפר, להתנסות ולהיעזר באנשי הצוות כדי להפוך את הידע שרכשת והכישרון בו ניחנת, למיומנות מקצועית.

 

בירוקרטיה

את מתחילה דרך חדשה וכדאי שתדעי עליה הכל. איזה תעודה תקבלי בסיום הקורס? מה היא מקנה לך בהמשך הדרך לאחר סיום ההכשרה? האם עלייך לפתוח עסק עצמאי כדי להתחיל לעבוד או שתוכלי לעבוד כשכירה? על כל השאלות האלה ישמחו לענות לך בייעוץ אישי בבתי הספר לשיער.

 

שיווק

יתרון נוסף של קורס הכשרה רציני במקום מוכר, הוא היכולת של המדריכים ואנשי הצוות, להכיר לך את העולם המקצועי בו תפעלי ואת הדרכים הנכונות לשווק את עצמך בתוכו. השילוב של ייצור רשת מקצועית, נטוורקינג ופרסום ברשת, הוא הכרחי להצלחה.

שיער מקצוע

כדי לקבל יעוץ פסיכולוגי

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם.